(P) Dove a lansat campania #FărăSfaturiToxice. Cum pot adolescenții să evite sfaturile nocive pentru stima de sine

×
Codul embed a fost copiat

Dove a lansat campania #FărăSfaturiToxice, prin care încurajează adolescenții să nu mai urmărească, în social media, conținut care le afectează stima de sine.

Conform raportului “Dove - Ai incredere in tine si social media” (aprilie, 2022) condus de Edelman DXI in parteneriat cu profesorul Phillippa Diedrichs:

• 1 din 2 fete afirmă că sfaturile toxice din social media îi afectează încrederea în sine;

• 80% dintre fete și-ar dori să vorbească cu părinții despre gestionarea sfaturilor toxice din social media;

• 7 din 10 fete s-au simțit mai bine după ce nu au mai urmărit sfaturi toxice pe rețelele sociale;

Citește și
A plecat să lupte în Ucraina pentru a evita urmărirea penală și a murit. Este unul dintre cei mai tineri soldați căzuți în război

• 1 din 2 fete spune că social media este primul loc în care caută sfaturi de frumusețe;

• 6 din 10 fete spun că au încercat sau ar încerca un trend de frumusețe pe care l-au văzut pe rețelele de socializare;

• Pentru 64% dintre mame, „conținutul care idealizează frumusețea” poate avea un impact negativ asupra stimei de sine a fetelor tinere;

Șapte din zece fete s-au simțit mai bine după ce nu au mai urmărit sfaturi toxice pe rețelele sociale.

Cristina Dima, reprezentant Unilever: „Pentru una din două fete adolescente, social media este primul loc în care caută sfaturi de frumusețe, care, din păcate, nu sunt toate constructive. Dorim să comunicăm impactul negativ al acestor sfaturi și să îi încurajăm pe părinți să discute cu tinerii despre gestionarea conținutului din social media”.

Anul acesta, în cadrul programului „Ai încredere în tine”, Dove a lansat campania #FărăSfaturiToxice pentru a crește gradul de conștientizare cu privire la sfaturile toxice din rețelele sociale și impactul pe care îl au asupra stimei de sine a fetelor tinere.

Cristina Dima, director de marketing, Unilever: „80% dintre fete ar dori ca părinții lor să discute cu ele despre gestionarea sfaturilor toxice de frumusețe din social media”

Prin campania #FărăSfaturiToxice, Dove își propune să combată sfaturile toxice din social media, care sunt extrem de nocive pentru adolescenți. Totodată, încurajează adolescenții să-și definească propriile standarde de frumusețe și să-și aleagă sursele de influență/inspirație, invitându-i să nu mai urmărească în mediul online tipuri de conținut care le scad stima de sine și care îi fac să nu se simtă bine cu ei.

Despre programul „Dove – Ai încredere în tine”

Începând din anul 2021, Dove implementează în România programul educațional „Dove - Ai încredere în tine”, care își propune să crească și să consolideze încrederea în sine a copiilor și adolescenților. Acesta este în al treilea an de implementare și a ajuns la aproape 40.000 de adolescenți din țară.

Programul „Dove – Ai încredere în tine” oferă părinților și profesorilor toate resursele necesare pentru a discuta cu adolescenții despre stima de sine. Materialele educaționale pot fi descărcate gratuit de pe site-ul Dove România. Programul este sprijinit de către Ministerul Educației pentru a putea fi implementat la nivel național, peste 3.600 de profesori beneficiind de resursele programului „Dove – Ai încredere în tine” până în prezent. Totodată, programul a ajuns anul trecut la peste 40.000 de tineri din întreaga țară.

Sunt realizate training-uri periodice pentru profesorii din toată țara, încurajând cât mai mulți dintre cei care predau la gimnaziu să includă în discuțiile lor cu adolescenții și temele din program, astfel încât să contribuie la creșterea încrederii în sine a adolescenților.

Articol recomandat de sport.ro
Sociologul Gelu Duminică, după gestul lui Gigi Becali față de Adrian Șut: "Lipsă totală de umanitate cu numele Domnului pe buze"
Sociologul Gelu Duminică, după gestul lui Gigi Becali față de Adrian Șut: "Lipsă totală de umanitate cu numele Domnului pe buze"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Soluția multidisciplanară la problemele menopauzei: SuperAge by Nord
(P) Soluția multidisciplanară la problemele menopauzei: SuperAge by Nord

Premieră medicală in România! S-a deschis primului Institut de Menopauză, Andropauză și Longevitate SuperAgeby Nord, ca soluție a nevoii de multidisciplinaritate în tratarea menopauzei.

(P) Ai o afacere? Află despre abonamentele IT pentru IMM-uri de la Vodafone Business
(P) Ai o afacere? Află despre abonamentele IT pentru IMM-uri de la Vodafone Business

În lumea afacerilor, oportunitățile apar atunci când folosești tehnologia în avantajul tău.

(P) Problemele și soluțiile din cartierul GREENFIELD Băneasa. O privire echilibrată
(P) Problemele și soluțiile din cartierul GREENFIELD Băneasa. O privire echilibrată

În ultimii doi ani, cartierul GREENFIELD Băneasa a fost subiectul unor discuții și critici, cu păreri împărțite, atât din partea locuitorilor, cât și din partea autorităților și a presei.

Recomandări
Decizia luată de fiica lui Ioan Crișan și de doi suspecți în fața procurorilor. Detaliul esențial din ancheta de la Parchet
Decizia luată de fiica lui Ioan Crișan și de doi suspecți în fața procurorilor. Detaliul esențial din ancheta de la Parchet

Laura Bîlcea, fiica omului de afaceri Ioan Crișan, se confruntă de acum cu pedeapsa detențiunii pe viață. La fel și cei doi complici ai săi, considerați a fi autori și cei care au pus la îndeplinire acest plan diabolic despre care vorbesc anchetatorii.

Condiția CE de aplicare a noii legi a salarizării: deficitul bugetar, sub 5% din PIB. Varianta ocolitoare a premierului
Condiția CE de aplicare a noii legi a salarizării: deficitul bugetar, sub 5% din PIB. Varianta ocolitoare a premierului

Viitoarea lege a salarizării, prevăzută în Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) și așteptată să fie adoptată în 2025, va fi aplicată doar după ce România își va ajusta deficitul bugetar sub 5% din PIB.

Turcia a lansat lovituri aeriene în două țări, după atacul de lângă Ankara. Zeci de ținte au fost vizate
Turcia a lansat lovituri aeriene în două țări, după atacul de lângă Ankara. Zeci de ținte au fost vizate

Turcia a lansat, miercuri noaptea, lovituri aeriene împotriva unor obiective din nordul Siriei şi al Irakului, după ce cinci persoane au fost ucise şi 22 au fost rănite într-un atac asupra sediului unei companii din industria de apărare turce