(P) Dove a lansat campania #FărăSfaturiToxice. Cum pot adolescenții să evite sfaturile nocive pentru stima de sine

×
Codul embed a fost copiat

Dove a lansat campania #FărăSfaturiToxice, prin care încurajează adolescenții să nu mai urmărească, în social media, conținut care le afectează stima de sine.

Conform raportului “Dove - Ai incredere in tine si social media” (aprilie, 2022) condus de Edelman DXI in parteneriat cu profesorul Phillippa Diedrichs:

• 1 din 2 fete afirmă că sfaturile toxice din social media îi afectează încrederea în sine;

• 80% dintre fete și-ar dori să vorbească cu părinții despre gestionarea sfaturilor toxice din social media;

• 7 din 10 fete s-au simțit mai bine după ce nu au mai urmărit sfaturi toxice pe rețelele sociale;

Citește și
p
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar

• 1 din 2 fete spune că social media este primul loc în care caută sfaturi de frumusețe;

• 6 din 10 fete spun că au încercat sau ar încerca un trend de frumusețe pe care l-au văzut pe rețelele de socializare;

• Pentru 64% dintre mame, „conținutul care idealizează frumusețea” poate avea un impact negativ asupra stimei de sine a fetelor tinere;

Șapte din zece fete s-au simțit mai bine după ce nu au mai urmărit sfaturi toxice pe rețelele sociale.

Cristina Dima, reprezentant Unilever: „Pentru una din două fete adolescente, social media este primul loc în care caută sfaturi de frumusețe, care, din păcate, nu sunt toate constructive. Dorim să comunicăm impactul negativ al acestor sfaturi și să îi încurajăm pe părinți să discute cu tinerii despre gestionarea conținutului din social media”.

Anul acesta, în cadrul programului „Ai încredere în tine”, Dove a lansat campania #FărăSfaturiToxice pentru a crește gradul de conștientizare cu privire la sfaturile toxice din rețelele sociale și impactul pe care îl au asupra stimei de sine a fetelor tinere.

Cristina Dima, director de marketing, Unilever: „80% dintre fete ar dori ca părinții lor să discute cu ele despre gestionarea sfaturilor toxice de frumusețe din social media”

Prin campania #FărăSfaturiToxice, Dove își propune să combată sfaturile toxice din social media, care sunt extrem de nocive pentru adolescenți. Totodată, încurajează adolescenții să-și definească propriile standarde de frumusețe și să-și aleagă sursele de influență/inspirație, invitându-i să nu mai urmărească în mediul online tipuri de conținut care le scad stima de sine și care îi fac să nu se simtă bine cu ei.

Despre programul „Dove – Ai încredere în tine”

Începând din anul 2021, Dove implementează în România programul educațional „Dove - Ai încredere în tine”, care își propune să crească și să consolideze încrederea în sine a copiilor și adolescenților. Acesta este în al treilea an de implementare și a ajuns la aproape 40.000 de adolescenți din țară.

Programul „Dove – Ai încredere în tine” oferă părinților și profesorilor toate resursele necesare pentru a discuta cu adolescenții despre stima de sine. Materialele educaționale pot fi descărcate gratuit de pe site-ul Dove România. Programul este sprijinit de către Ministerul Educației pentru a putea fi implementat la nivel național, peste 3.600 de profesori beneficiind de resursele programului „Dove – Ai încredere în tine” până în prezent. Totodată, programul a ajuns anul trecut la peste 40.000 de tineri din întreaga țară.

Sunt realizate training-uri periodice pentru profesorii din toată țara, încurajând cât mai mulți dintre cei care predau la gimnaziu să includă în discuțiile lor cu adolescenții și temele din program, astfel încât să contribuie la creșterea încrederii în sine a adolescenților.

Articol recomandat de sport.ro
Reacția americanilor când au văzut că pot da peste România la CM 2026
Reacția americanilor când au văzut că pot da peste România la CM 2026

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar
(P) Cum să te bucuri de magia cumpărăturilor de sezon în mod responsabil și echilibrat, protejându-ți viitorul financiar

Fiecare sfârșit de an vine cu o perioadă intensă de cumpărături. Startul este dat de Black Friday, când reducerile și ofertele apar la tot pasul, iar tentația de a pune în coș cât mai multe produse este extrem de mare.

(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București
(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București

România intră pe harta marilor destinații mondiale de divertisment.  

(P) Kaufland susține prima ediție a Galei Timp pentru Bine – 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive
(P) Kaufland susține prima ediție a Galei Timp pentru Bine – 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive

Kaufland România a susținut prima ediție a Galei „Timp pentru Bine”, un eveniment caritabil ce a strâns 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive.  

Recomandări
Premierul României anunță că în decembrie vom avea ”foarte probabil” o nouă ”ordonanță trenuleț”: ”Nu putem fugi de asta”
Premierul României anunță că în decembrie vom avea ”foarte probabil” o nouă ”ordonanță trenuleț”: ”Nu putem fugi de asta”

Premierul Ilie Bolojan a fost întrebat, vineri, în conferința de presă pe care a susținut-o la Palatul Victoria, dacă salariul minim în România va ”rămâne înghețat” și în anul 2026.   

Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei
Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei

Energie termică gratis, fluidizarea traficului rutier sau locuințe pentru tineri. ȘtirileProTv.ro vă prezintă cele mai importante promisiuni electorale ale candidaților la alegerile pentru Primăria Capitalei, care sunt organizate în 7 decembrie 2025.

Ilie Bolojan: Este o batjocură când îţi iei bani nemunciţi sau banii pe care îi iei nu se reflectă în rezultatele activităţii
Ilie Bolojan: Este o batjocură când îţi iei bani nemunciţi sau banii pe care îi iei nu se reflectă în rezultatele activităţii

Premierul Ilie Bolojan critică indemnizațiile de 27.000 de lei de la Aeroporturi București, numindu-le „o batjocură” în lipsa unor rezultate.