(P) Ciocolata și patriotismul românilor
Secretul patriotismului românesc. Știm deja – românii sunt apatici la alegeri. Nu știu cu cine să voteze, nu știu de ce să voteze sau pur și simplu nu au chef.
De ce ar merge la urne? Un singur vot nu face diferența și, oricum, iese președinte candidatul pe care au început să-l simpatizeze cu 3 zile înainte de alegeri.
Dar cum ar fi dacă Toma Corunt – candidat independent, băiat deștept, om de succes, afacerist câștigător – ar ieși președinte? El e politicianul care nu știe politică, dar știe cum să transforme România într-o țară câștigătoare. Și în drumul spre succes, scopul scuză mijloacele.
Românii au reacționat imediat. Și-au adus aminte că s-au săturat de portretul generic al politicianului român, așa că s-au unit împotriva pericolului numit Toma Corunt. Înainte să decidă cine vor să le fie președinte, au decis pe cine nu vor.
Toma Corunt a fost activ pe internet, unde a interacționat cu românii supărați. Dar ceea ce nu știau cea mai mare parte a românilor este faptul că Toma Corunt este un personaj fictiv creat de agenția McCann Worldgroup în ultima campanie a brandului ROM.
ROM a mai demonstrat în trecut că este singurul brand care poate trezi patriotismul reactiv al românilor, când a schimbat ambalajul tricolor în cel american. Și acum a făcut-o din nou, amintind românilor că fiecare VOT contează dacă nu vor un președinte ca Toma Corunt.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.