(P) Chiquita aduce bucuria fructului galben-natural pe străzile Bucureștiului, în cea mai recentă campanie outdoor

×
Codul embed a fost copiat

Chiquita aduce bucuria fructului galben-natural pe străzile Bucureștiului, în cea mai recentă campanie outdoor.

Chiquita este încântată să anunțe lansarea noii sale campanii pe străzile din București, care promovează un stil de viață sănătos, bazat pe calitatea unei gustări naturale, cu valori nutriționale excelente, toate combinate cu un gust dulce și o textură bogată. Campania „Perfect natural” își propune să vorbească lumii cât de grozave sunt bananele Chiquita și despre modul în care noi, ca oameni, ar trebui să învățăm mai ușor să ne acceptăm așa cum suntem. Campania de un galben vibrant va fi prezentă în presă, la metrou și pe panourile publicitare, atât în apropierea magazinelor, cât și prin tot orașul București.

Scopul pe termen lung al Chiquita este de a avea o poziționare clară pe piața din România ca lider pentru calitatea produselor și serviciilor oferite. În al doilea rând, Chiquita își propune un parteneriat pe termen lung cu comunitatea sa, consumatorii și partenerii de afaceri.

Raul Cutait, director de vânzări și coordonare a pieței pentru Europa de Sud și Orientul Mijlociu, a spus odată că „La Chiquita, recunoaștem că emblematicul nostru Autocolant Albastru și bananele galbene strălucitoare oferă nu numai o gustare excelentă și o sursă de nutriție pentru consumatori, ci și un sentiment de tradiție și nostalgie pentru cei care s-au bucurat de produsele noastre de-a lungul diferitelor etape ale vieții.” Misiunea Chiquita este de a aduce un pic de bucurie în rândul iubitorilor de banane și de a-și inspira fanii să găsească noi modalități de a crea amintiri dulci cu ajutorul bananelor super gustoase Chiquita.

Bananele Chiquita sunt alegerea perfectă pentru cei care se bucură de micile plăceri autentice. Sunt ideale pentru a fi consumate la micul dejun, ca o gustare rapidă, sau după un antrenament intens, dar poate reprezenta și baza pentru un smoothie delicios, sau ingredientul cheie pentru multe rețete gustoase.

Citește și
Un cuplu de români şi fiica lor au murit în inundaţiile din Spania. Gabi şi Dana au coborât în garaj pentru a-şi lua maşina

AUTOCOLANTUL ICONIC ALBASTRU, împreună cu culoarea galbenă a bananelor, sunt garanția calității premium și a durabilității; liderul gustului delicios în universul fructelor are calitatea în ADN.

Bananele Chiquita, cultivate cu grijă pentru a fi de cea mai înaltă calitate, sunt disponibile în toată România. Brandul își întărește legătura cu consumatorii de banane prin conceptul campaniei bazat pe 3 titluri principale, și anume „perfect natural”, „rămâi în formă” și „natural cap-coadă". Acestea creează un concept care încurajează oamenii să marcheze alegeri naturale pentru o viață de zi cu zi mai sănătoasă, să se accepte așa cum sunt, dar și să aibă grijă de sănătatea lor printr-o hrană și o dietă naturală.

Chiquita își ajută clienții să rămână fericiți, sănătoși și în formă, oferindu-le banane perfect naturale, care sunt atât de populare în zilele noastre.

Pentru idei de rețete super distractive și gustoase, accesați linkurile de mai jos:

https://www.chiquita.com/recipes/smoothies-shakes/post-workout-greek-yogurt-banana-peanut-butter-by-chiquita-chiquita-recipes/

https://www.chiquita.com/recipes/banana-bread/blueberry-chiquita-banana-bread-with-lemon-glaze/

https://www.chiquita.com/recipes/smoothies-shakes/healthy-spinach-and-chiquita-banana-smoothie/

 

Articol recomandat de sport.ro
VIDEO Imagini horror: drogat și băut, fotbalistul de națională a pierdut controlul BMW-ului și a ucis o fetiță de nouă ani
VIDEO Imagini horror: drogat și băut, fotbalistul de națională a pierdut controlul BMW-ului și a ucis o fetiță de nouă ani

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) ME TIME într-un 1SHOT! Dacă vrei să mergi mai departe, începi cu o pauză!
(P) ME TIME într-un 1SHOT! Dacă vrei să mergi mai departe, începi cu o pauză!

Trăim într-o lume agitată, care ne ține mereu în mișcare.

(P) Profi, cel mai mare angajator privat de la noi, recunoscut ca Top Employer în România. Iată ce îl diferențiază
(P) Profi, cel mai mare angajator privat de la noi, recunoscut ca Top Employer în România. Iată ce îl diferențiază

Profi este cel mai mare angajator privat de la noi, cu peste 28.000 de angajați în aproximativ 1.750 de magazine proprii și Partener prezente în aproape 870 de localități urbane și rurale.

(P) Campania #cuMamaLaMamo: Cum poți dona mamei tale mamografia de pe abonament
(P) Campania #cuMamaLaMamo: Cum poți dona mamei tale mamografia de pe abonament

Pe întreaga durată a lunii octombrie, abonatele (dar și abonații) Regina Maria pot dona mamelor lor mamografia inclusă integral din abonament.

Recomandări
Regiunea Valencia este amenințată din nou de ploi torențiale. „Nu avem lumină, gaz, alimente. Magazinele sunt jefuite”
Regiunea Valencia este amenințată din nou de ploi torențiale. „Nu avem lumină, gaz, alimente. Magazinele sunt jefuite”

O familie de români a murit în regiunea Valencia, măturată de inundații catastrofale, scrie presa spaniolă. O tânără și părinții ei au fost găsiți fără suflare în garajul casei în care locuiau.

Alegeri în Republica Moldova. Răspunsul lui Alexandr Stoianoglo la acuzațiile că reprezintă interesele Rusiei
Alegeri în Republica Moldova. Răspunsul lui Alexandr Stoianoglo la acuzațiile că reprezintă interesele Rusiei

Candidatul Partidului Socialiştilor din Republica Moldova la președinție, Alexandr Stoianoglo, a declarat că nu este afiliat ideologic vreunei doctrine sau formaţiuni politice, deşi a fost acuzat în spaţiul public că reprezintă interesele Rusiei.

SGG: Cheltuielile pentru lucrările la vila din bulevardul Aviatorilor se ridică la peste 13,8 milioane de lei
SGG: Cheltuielile pentru lucrările la vila din bulevardul Aviatorilor se ridică la peste 13,8 milioane de lei

RA-APPS a decontat până acum 13,8 milioane de lei fără TVA, echivalentul a peste 4 milioane de euro, pentru lucrările de reabilitare la vila din Str. Aviatorilor 86.