(P)Lidl România şi-a îmbunătăţit cu 17% strategia de management al carierei în 2018 şi a obţinut certificarea "Top Employer"
Certificarea obținută de Lidl România recunoaște excelența în calitatea condițiilor de lucru și de dezvoltare profesională oferite angajaților.
Lidl România a înregistrat în anul 2018 creșteri pe toate cele 10 arii de performanță în domeniul resurselor umane auditate de către institutul independent Top Employers.
Compania a avut o creștere totală de 8% față de anul 2017, datorită eforturilor constante de a crea cel mai bun mediu de lucru pentru angajații săi.
În acest an, lanțul de magazine Lidl a mai obținut certificarea „Top Employer” și în alte 11 țări din rețeaua sa, pe lângă România. În urma evaluării independente realizate de cei de la Top Employers pentru anul 2018, Lidl România a înregistrat cel mai mare scor la strategia de aliniere a obiectivelor de HR cu cele ale business-ului (workforce planning).
Totodată, Lidl România a înregistrat creșteri ale scorului acordat de institutul olandez pentru strategia de recrutare si managementul performanței. Creșterile înregistrate pe aceste criterii sunt susținute de mai multe programe și măsuri luate de retailer.
Printre acestea se numără și inițiative de încurajare a viitorilor profesioniști în retail, precum Școala de Carte și Meserii, ce își propune să pregătească elevii de liceu pentru meseria de comerciant-vânzător sau Duales Studium, prin care liceenii români urmează cursurile Facultății de Comerț din Heilbronn, și, în același timp, acumulează experiență profesională practică pentru un post de management în vânzări.
Mai mult decât atât, la finalul lui 2018, Lidl România a lansat în premieră pe piața muncii din România o campanie prin care își propune să aducă înapoi acasă românii plecați la muncă în străinătate.
Cea mai mare creștere înregistrată de către Lidl România față de anul anterior este de 17%, pe criteriul care se referă la strategia generală de management al carierei și succesiunii.
Această valoare certifică eforturile constante ale companiei de a asigura dezvoltarea profesională și personală a angajaților săi, la nivelul întregii rețele de magazine și depozite, dezvoltând constant traininguri și cursuri de perfecționare personalizate, adaptate la nivelul profesional al angajaților, la nevoile de perfecționare, dar și la competențele lor.
„Zi de zi, ne propunem să identificăm noi oportunități de dezvoltare prin care angajații Lidl să își poată depăși potențialul profesional, într-un mediu dinamic, alături de o echipă de succes. Ne bucură faptul că am obținut premiul Top Employer pentru al treilea an consecutiv. Este o recunoaștere a eforturilor depuse de echipa Lidl pentru a se autodepăși și a mediului de lucru excepțional pe care compania îl oferă pentru peste 5.000 de angajați din România”, a declarat Frank Wagner, CEO Lidl România.
Institutul independent „Top Employers” certifică anual companiile cu cele mai bune practici de HR, orientate spre crearea unui mediu care încurajează oportunitățile de dezvoltare ale angajaților. Certificarea Top Employer este acordată în urma unui proces riguros de audit al întregii strategii și viziuni de HR.
Sunt evaluate toate aspectele activităților de HR ale angajatorilor, având la bază criterii de evaluare, precum: talent strategy - strategia de recrutare, workforce planning - strategia de aliniere a obiectivelor de HR cu cele ale business-ului, on-boarding - integrarea angajaților în companie, learning & development - strategia de investiție în dezvoltare profesională continuă a angajaților, performance management - managementul performanței, leadership development - investiția în angajații cu poziții de management și în cei cu potențial de creștere, career & succession management - strategia generală de management al carierei și succesiunii, compensation & benefits - pachete salariale și beneficii, culture - cultura organizațională.
În plus, ca dovadă a măsurilor adoptate în beneficiul angajaților la nivel european, Lidl a primit distincția „Top Employer" în Belgia, Cipru, Finlanda, Grecia, Italia, Lituania, Malta, Olanda, Polonia, Spania și Slovacia.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.