Femeile diagnosticate in primele faze de evolutie traiesc mai mult daca adopta o dieta bogata in fructe, legume, seminte si un regim alimentar sarac in acizi grasi.
Potrivit studiului publicat in Journal of Clinical Oncology, dieta, denumita "prudenta", nu are o legatura directa cu un risc scazut de deces cauzat strict de cancerul mamar.
Cu toate acestea, cercetatorii au descoperit ca femeile diagnosticate cu cancer mamar si care practica o astfel de dieta sunt expuse unui risc mai mic de deces cauzat de alti factori adiacenti, in perioada celor opt ani de zile cat a durat acest studiu.
Studiul a fost efectuat pe un esantion de 1.901 femei diagnosticate cu forme incipiente de cancer mamar.
Citeste intreg articolul pe www.mediafax.ro
exemplu newsletter
VIDEO. Sport extrem. Parapanta face casa buna cu snowboard-ul
trotuare zapada
Incendiu la o casa din Sacalaz. Doi barbati si-au pierdut viata
Batrani atacati in propria casa de doi mascati. Amenintati cu un cutit, au ramas fara economii
Ghinion de Valentine`s Day. Lovit de cupidon, refuzat de iubita
Comentarii(0)