Ministerul de Interne are conturi de Messenger, Facebook si Twitter!
In loc de: "completati dumnevoastra o cerere si va veni raspunsul in cel putin o luna", politistii ne transmit acum: "dati dumneavoastra un click si aflati pe loc ce va intereseaza".
Angajatii Ministerului de Interne si-au facut conturi pe retelele de socializare si pe Messenger si va asteapta acolo intrebarile.
Cu alte cuvinte, statul pe Messenger si logarea pe retelele de socializare vor fi de acum incolo sarcini ale angajatilor de la Directia de Comunicare din Ministerul de Interne. Institutia are deja conturi pe mai multe pagini.
"Ministerul Administratiei si Internelor a considerat ca trebuie usurata comunicarea cu cetatenii. Avantajul este ca oamenii nu mai stau 35-40 de zile pentru a primi raspuns la o intrebare, ci il primesc in timp real," spune comisarul Christian Ciocan, director al Directiei de Comunicare din MAI.
Mai exact, oricine are vreo nelamurire legata de administratie si interne poate intra pe Facebook, Twitter, YouTube sau Yahoo Messenger, iar la ID-ul MAIGOV gaseste pe cineva care sa il lamureasca.
De retinut: puteti comunica online cu cei de la Interne doar pentru nelamuriri si sfaturi. Daca vreti sa depuneti vreo plangere sau reclamatie, trebuie sa va prezentati tot personal, tot la ghiseu.