Compania care isi inchide magazinul pentru un singur client

O celebra firma de bijuterii de lux continua sa faca profit in timpul crizei abordand o strategie de marketing inedita.
Incepand cu luna februarie a acestui an, Cartier, compania franceza de bijuterii de lux, a abordat o strategie diferita prin schimbarea experientei de magazin.
Astfel, persoanele interesate sa achizitioneze unul dintre produsele acestui brand au posibilitatea sa isi faca rezervare pentru a merge la magazin, potrivit YahooFinance.
Odata intrat, in urma clientului usile magazinului se inchid, acesta bucurandu-se de un spatiu de cumparare exclusivist, avand intregul personal al magazinului la dispozitia sa.
Mai mult decat atat, clientilor fideli ai acestui brand de lux li se ofera posibilitatea de a lua acasa orice bijuterie, indiferent de valoarea ei, fara sa o plateasca. Cartier spera ca prin astfel de initiative, clientii sa se ataseze de aceste bijuterii, pentru ca in final sa le achizitioneze.
Datorita acestor masuri, anul acesta Cartier si-a marit profitul fata de perioada similara din anul precedent.