Studiu: Consumul unui mar pe zi poate reduce riscul atacurilor de cord cu 40%

61505549

Un studiu al cercetatorilor de la Universitatea Oxford arata ca cei care consuma un mar pe zi au un risc de atac de cord cu 40% mai mic.

Concluzia studiului per total a fost ca persoanele care consuma 150 de grame de fructe in fiecare zi isi injumatatesc riscul de atac de cord, potrivit Daily Mail.

In cadrul experimentului, aproape 500.000 de chinezi au fost monitorizati, timp de sapte ani. "Datele noastre arata in mod clar ca cei care consuma fructe proaspete au un risc mai mic in privinta bolilor cardiovasculare", a spus cercetatorul Huaidong Du.

Consumul de fructe si legume ajuta inima gratie antioxidantilor pe care ii contin, luptand impotriva proceselor chimice daunatoare care au loc in corp.

18% dintre participanti au mancat fructe zilnic, iar 6,3 niciodata. Prin comparatie, cei care au consumat fructe au avut un risc de atac de cord cu 25-40% mai mic.

Articol recomandat de sport.ro
Ștefania Uță, campioană mondială cu triplu record! Românca nu are rival în lume la 400 metri garduri
Ștefania Uță, campioană mondială cu triplu record! Românca nu are rival în lume la 400 metri garduri
Citește și...
Cercetatorii ar fi gasit un medicament impotriva uneia dintre cele mai cunoscute probleme de sanatate

Cercetatorii din Australia lucreaza la un medicament care sa ne protejeze de herpes. Elementul cheie este un element chimic din sangele unui melc ce traieste in apele din jurul Tasmaniei.

Greseala comuna la folosirea antiperspirantelor. Cand este recomandat sa le aplicam pe piele

Specialistii americani atrag atentia ca 90% dintre oameni folosesc gresit antiperspirantele, relateaza Huffington Post.

Ce cuprinde setul complet de analize pe care trebuie sa le facem an de an. Cea mai raspandita boala in randul femeilor

Ce va doriti de ziua dumneavoastra? Cate cadouri? Dar ce-ati spune sa va oferiti singuri cel mai valoros cadou? Si asta in fiecare an. Este vorba de valori normale la toate investigatiile care va apreciaza starea de sanatate.

Recomandări
Dunărea rămâne la un debit minim istoric. Când ar putea fi înregistrate creșteri importante la intrarea în România

Debitul Dunării la intrarea în țară, în secțiunea Baziaș, se va menține staționar, la valoarea de 1.400 m³/s, până la data de 17 august, anunță luni Administrația Națională „Apele Române” (ANAR).

Ce exportăm și unde ajung produsele „Made in Romania”. Categoria care aduce cei mai mulți bani în țară

În primele șase luni din 2026, România a avut exporturi de 35,45 miliarde de euro și a importuri de 48,17 miliarde de euro cu statele UE. Aceste schimburi au reprezentat 72,3% din totalul exporturilor și 73,6% din totalul importurilor României.

Apele Române: În 181 de localităţi cu sistem centralizat de alimentare cu apă sunt restricţii de furnizare

Apele Române anunţă, luni, că în cele 39 de lacuri de acumulare coeficientul de umplere este de puţin peste 70%, cu tendinţă de scădere.