Lotul I din autostrada Nadlac-Arad va fi gata in 2015, potrivit lui Dan Sova.Solutia pentru eliminarea blocajelor de la vama
Lotul I al autostrazii Nadlac-Arad va fi gata cel tarziu in luna februarie a anului 2015, a anuntat ministrul Transporturilor, Dan Sova.
La finalul unei inspectii care a desfasurat-o joi pe mai multe tronosane de autostrada situate pe Coridorul 4 Paneuropean, Dan Sova a anuntat ca lucrarile pe lotul I al autostrazii Nadlac-Arad se desfasoara in termeni normali si ca vor fi gata la inceputul anului 2015.
Dan Sova, ministrul Transporturilor: „Pe Nadlac – Arad, lotul I ei s-au apucat de lucru, au ordinul de incepere dat din decembrie. (...) Acolo suntem in termen, eu sper ca in ianuarie-februarie la anul, cel mai tarziu, o sa se termine si Nadlac-Arad”.
Alegeri 2024
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
14:21
Câți bani vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegeriile parlamentare și prezidențiale. Sumele pe care le vor încasa
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
Sova a mai declarat ca in momentul de fata se cauta solutii pentru portiunea de autostrada din zona de frontiera cu Ungaria, acolo unde s-ar putea crea blocaje in zilele in care TIR-urile stationeaza, din cauza interzicerii temporare a traficului greu in tara vecina. Potrivit ministrului Transporturilor, una dintre solutiile luate in discutie ar fi realizarea unei benzi de stationate pentru TIR-uri si alte autovehicule de mare tonaj.
„Din cauza ca nu se circula sambata si duminica cu tonaj mare in Ungaria, stationeaza foarte multe TIR-uri, de asemenea sunt controale vamale si constatam ca la iesirea din tara, in loc sa avem autostrada, o sa stationeze TIR-urile pe benzi si o sa obtureze autostrada. (...) O solutie ar fi sa se faca o banda pentru camioanele care trebuie sa stationeze, fie ca asteapta la controlul vamal, fie la cantar”, a mai spus Dan Sova.
Ministrul Transporturilor va purta in urmatoarele saptamani discutii cu Politia de Frontiera in ceea ce priveste aceasta problema. Vor fi luati in discutie ultimii 300 de metri inainte de granita cu Ungaria, intrucat benzile de stationare pentru TIR-uri se vor putea construi doar pe teritoriul Romaniei pentru ca, in tara vecina, spatiul de langa frontiera este declarat sit Natura 2000.