O calatorie la 40 de ani lumina distanta spre exoplanetele din sistemul solar TRAPPIST- 1. Imaginea dezvaluita de NASA

poster NASA

Iar la o zi dupa anuntul extaordinar, agentia spatiala a lansat si un poster special, in care este infatisata una dintre planete.

TRAPPIST-1 este noul sistem solar descoperit de cei de la NASA, iar in urma descoperirii fantastice pe care au facut-o, agentia a lansat si un poster. In imagine apar doi copii, care privesc spre geam spre una dintre exoplanete, care are cerul rosu, iar pe poster scrie "Planet Hop, din sistemul Trappist-1E".

Anuntul a fost facut de cercetatorii de la NASA, miercuri seara, prin intermediul unei conferinte de presa a fost difuzata pe site-ul oficial al Agentiei spatiale americane. Descoperirea a fost facuta de astronomii americani cu ajutorul telescopului spatial Spitzer si al mai multor telescoape terestre.

Descoperirea reprezinta un nou record in domeniul cercetarii spatiale, deoarece este pentru prima data cand a fost identificat un sistem solar in care toate cele sapte planete ale sale au dimensiuni similare cu Terra. Cercetatorii de la NASA au precizat ca toate cele sapte exoplanete au potentialul de a contine apa in stare lichida.

Planete descoperite de Nasa
NASA a descoperit sapte exoplanete de marimea Terrei, iar pe trei dintre ele viata este posibila. La ce distanta se afla
Românii vor plăti mai mult dacă dispar aceste produse. Ce a spus ministrul Agriculturii

Presa din Spania a reacționat imediat după ce Simona Halep a aflat că joacă cu Paula Badosa în primul meci de la revenire
iLikeIT. Ce tehnologie au folosit astronomii pentru a gasi cele 7 exoplanete. Detalii despre descoperirile anuntate de NASA

Suna a subiect de roman S.F., insa oamenii de stiinta au descoperit nu mai putin de 7 planete similare cu Pamantul. Cel putin 3 dintre ele sunt vecine ceea ce i-a entuziasmat pe astronomi.

NASA a descoperit sapte exoplanete de marimea Terrei intr-un singur sistem solar, denumit Trappist-1, aflat la o distanta de 40 de ani-lumina fata de Soare.

Șeful Consiliului European avertizează: Pentru a avea pace, Europa trebuie să se pregătească de război

Europa trebuie să-şi consolideze capacităţile de apărare şi să treacă la o abordare de tipul "economie de război" ca răspuns la ameninţarea reprezentată de Rusia, a declarat luni preşedintele Consiliului European, Charles Michel, citat de Reuters.

Se întorc ninsorile. ANM a emis informare de vremea rea pentru toată țara

Administraţia Naţională de Meteorologie a emis, marţi, o informare de vreme rea, cu precipitaţii slabe, dar şi ninsori la munte, însoţite de rafale de vânt, valabilă până joi seara, la nivelul întregii ţări.

”Regele Charles al III-lea al Marii Britanii a murit”. Ambasada Regatului Unit obligată să dezmintă informaţiile false

Zvonuri despre moartea regelui Charles al III-lea au înfuriat Ambasada Regatului Unit în Ucraina, după ce informaţii false au circulat în masă pe reţele de socializare şi în unele publicaţii ruseşti, şi au determinat-o să reacţioneze în mod oficial.