O calatorie la 40 de ani lumina distanta spre exoplanetele din sistemul solar TRAPPIST- 1. Imaginea dezvaluita de NASA

Ultimul update: Duminica 26 Februarie 2017 07:02
Data publicarii: Joi 23 Februarie 2017 16:12
Categorie: Stiri Stiinta
poster NASA

NASA a descoperit sapte exoplanete de marimea Terrei intr-un singur sistem solar, denumit Trappist-1, aflat la o distanta de 40 de ani-lumina fata de Soare

Iar la o zi dupa anuntul extaordinar, agentia spatiala a lansat si un poster special, in care este infatisata una dintre planete.

TRAPPIST-1 este noul sistem solar descoperit de cei de la NASA, iar in urma descoperirii fantastice pe care au facut-o, agentia a lansat si un poster. In imagine apar doi copii, care privesc spre geam spre una dintre exoplanete, care are cerul rosu, iar pe poster scrie "Planet Hop, din sistemul Trappist-1E".

Anuntul a fost facut de cercetatorii de la NASA, miercuri seara, prin intermediul unei conferinte de presa a fost difuzata pe site-ul oficial al Agentiei spatiale americane. Descoperirea a fost facuta de astronomii americani cu ajutorul telescopului spatial Spitzer si al mai multor telescoape terestre.

Descoperirea reprezinta un nou record in domeniul cercetarii spatiale, deoarece este pentru prima data cand a fost identificat un sistem solar in care toate cele sapte planete ale sale au dimensiuni similare cu Terra. Cercetatorii de la NASA au precizat ca toate cele sapte exoplanete au potentialul de a contine apa in stare lichida.

Sursa: Pro TV

Reacția lui Eduard când și-a văzut camera renovată de echipa Visuri la cheie

Dragoș Bucur, surpriză inspirată din filmele western pentru Eduard

Povestea emoționantă a lui Eduard, un băiețel de opt ani imobilizat în scaun cu rotile pe viață

Revista Beau Monde a aniversat 18 ani de la apariție. Cătălin Măruță, gazda evenimentului

În calitate de ce va fi invitat Jeremy la nunta Carolinei

România, o nouă istorie pentru o nouă națională! Cucerim nordul! România U21 – Finlanda U21, joi de la ora 20:00, ÎN DIRECT la PRO TV! Bucurați-vă de fotbal!

Istoria EURO 2020 nu se scrie fără noi la București! Pe 15 noiembrie, România – Suedia se vede în direct la PRO TV de la ora 21:45!

Cu Amalia Năstase, fosta soție a lui Ilie Năstase, pe urmele copilăriei