NASA va ciocni o racheta cu un asteroid, pentru a vedea daca ii poate devia traiectoria

×
Codul embed a fost copiat

NASA pune la cale coliziunea controlata dintre o racheta si un asteroid.

Misiunea este destinata sa salveze planeta in cazul unui potential pericol al ciocnirii de un asteroid. O naveta spatiala botezata DART, de gabaritul unui frigider, aflata acum in faza de testare, ar urma sa fie lansata in directia unui asteroid pentru a-i devia traiectoria.

Agentia spatiala americana planuieste sa aiba DART gata de misiune inainte de octombrie 2022, cand asteroidul System se va apropia cam mult de Terra. Multi asteroizi se lovesc de Pamant aproape in fiecare zi, dar sunt atat de mici incat se dezintegreaza si ard in atmosfera.

NEWS ALERT Veste uriașă pentru Simona Halep!
Cercetatorii romani lucreaza la un radar care va prezice cand va ploua cu cateva saptamani inainte. Colaborare cu NASA

Peste cativa ani, vom afla cu exactitate cand va ploua cu cateva saptamani inainte sa se intample.

NASA a descoperit 219 planete noi, dintre care 10 asemanatoare Pamantului

NASA a anuntat, luni, ca a descoperit cu ajutorul Telescopului Kepler 219 planete noi, iar zece dintre acestea au o dimensiune apropiata de cea a Pamantului si intrunesc conditiile existentei apei lichide.

NASA a descoperit ca Marea Neagra si-a schimbat culoarea in ultimul an. Cum explica cercetatorii acest fenomen

Marea Neagra devine de la un an la altul o mica perla de azur, care a atras atentia inclusiv cercetatorilor de la NASA.

NASA va trimite o sonda spre Soare pentru a aduna date despre atmosfera si despre vantul solar

NASA va trimite o sonda spre Soare sa afle mai multe despre astrul care face posibila viata pe Pamant.

Israelul atacă Iranul. Explozii puternice și în sudul Siriei

Israelul a lansat un atac asupra Iranului ca răzbunare pentru atacurile iraniene asupra teritoriului său de la sfârşitul săptămânii trecute, a declarat ABC News joi seară, citând un înalt oficial american, transmite vineri AFP.

Nicolae Ciucă, despre introducerea serviciului militar obligatoriu: Nu avem pregătită infrastructura necesară

Nicolae Ciucă, a declarat, joi, că România nu are pregătită infrastructura necesară pentru introducerea serviciului militar obligatoriu în următorii doi ani, el menţionând şi că "s-au dus vremurile" în care oamenii să fie aduşi cu arcanul la armată.

SUA au împiedicat prin veto aderarea la ONU a Palestinei ca stat membru cu drepturi depline

SUA au pus capăt joi speranţei firave a palestinienilor de a deveni membri cu drepturi depline la ONU, impunând, în mod deloc surprinzător, un veto în Consiliul de Securitate cererii palestiniene, criticată de Israel.