Momentul în care noul virus infectează celulele, surprins pentru prima dată la microscop

×
Codul embed a fost copiat

Momentul în care noul virus infectează o celulă sănătoasă a fost capturat pentru prima dată, folosind un microscop care poate mări obiectele de până la două milioane de ori.

Cercetătorii din Brazilia au folosit un microscop electronic puternic pentru a surprinde scena, în timp ce studiau modurile în care coronavirusul se reproduce și se răspândește, potrivit Daily Mail.

Într-o serie de imagini se pot observa multiple particule ale virusului mortal încercând să intre într-o celulă, inclusiv momentul în care acestea reușesc să pătrundă în interiorul acesteia.

Oamenii de știință au folosit un instrument care reușește să mărească obiectele de până la două milioane de ori. Acesta a reușit să surprindă momentul din interiorul celulei și să vadă cum acționează virusul.

Potrivit cercetătorilor, celulele folosite provin de la maimuțele verzi din Africa și nu de la oameni. Acest tip de celule este utilizat frecvent în testele de laboratoare.

Interzicerea exportului de cereale, ”o decizie dramatică”. Embargoul României va duce la creșterea prețului la grâu în lume
Bloomberg: Interzicerea exportului de cereale de către România, ”o decizie dramatică”. Ce efecte globale va avea
Ce au păţit poliţiştii care l-au lăsat pe Vlad Pascu să conducă drogat

Instituții de cercetare din întreaga lume studiază virusul îndeaproape, cu scopul de a descoperi un mod în care să-l poată opri.

Cine s-ar fi așteptat? Pe ce loc este pusă naționala României de The Guardian înainte de EURO 2024
New York, epicentrul epidemiei din SUA. Morții sunt aruncați în gropi comune

Statul New York are mai multe cazuri de infectare cu coronavirus decât orice altă ţară din lume, exceptând America, în întregul ei.

România a devenit prima ţară care a blocat exporturile de cereale în timpul pandemiei de coronavirus, o decizie dramatică şi care ar putea spori temerile privind aprovizionarea cu alimente la nivel global.

Zeci de mii de români pleacă la muncă în Germania, în plină pandemie. Suma pentru care îşi asumă riscurile

După îmbulzeala nefirească de ieri, de pe aeroportul din Cluj, oficialii au luat măsuri, numai că noile reguli au seamanat și astăzi haos.

România a devenit noua obsesie a Rusiei. Declarațiile care spun totul despre tensiunile dintre Moscova și București

După o perioadă în care și-a concentrat atenția asupra Ucrainei și a Occidentului, mai ales în contextul masacrului din Moscova, dar și al războiului aflat în desfășurare, Rusia a luat în vizor România, care pare că a devenit un ghimpe în coasta sa.

Kirilo Budanov: Federația Rusă a știut despre planificarea unui atac terorist în regiunea Moscova încă din februarie

Conform declarațiilor șefului spionajului militar ucrainean, Kirilo Budanov, Rusia era conștientă încă din luna februarie de planurile pentru atacul terorist din Moscova, însă a ales să nu intervină.

Decizie finală privind închiderea magazinelor în weekend. Anunțul făcut de premierul Ciolacu

Premierul Marcel Ciolacu a declarat, joi, că din semnalele primite din rândul societăţii, rezultă clar că nu este oportun ca magazinele să fie închise în weekend.