Momentul în care noul virus infectează celulele, surprins pentru prima dată la microscop

×
Codul embed a fost copiat

Momentul în care noul virus infectează o celulă sănătoasă a fost capturat pentru prima dată, folosind un microscop care poate mări obiectele de până la două milioane de ori.

Cercetătorii din Brazilia au folosit un microscop electronic puternic pentru a surprinde scena, în timp ce studiau modurile în care coronavirusul se reproduce și se răspândește, potrivit Daily Mail.

Într-o serie de imagini se pot observa multiple particule ale virusului mortal încercând să intre într-o celulă, inclusiv momentul în care acestea reușesc să pătrundă în interiorul acesteia.

Oamenii de știință au folosit un instrument care reușește să mărească obiectele de până la două milioane de ori. Acesta a reușit să surprindă momentul din interiorul celulei și să vadă cum acționează virusul.

Potrivit cercetătorilor, celulele folosite provin de la maimuțele verzi din Africa și nu de la oameni. Acest tip de celule este utilizat frecvent în testele de laboratoare.

Interzicerea exportului de cereale, ”o decizie dramatică”. Embargoul României va duce la creșterea prețului la grâu în lume
Bloomberg: Interzicerea exportului de cereale de către România, ”o decizie dramatică”. Ce efecte globale va avea

Instituții de cercetare din întreaga lume studiază virusul îndeaproape, cu scopul de a descoperi un mod în care să-l poată opri.

New York, epicentrul epidemiei din SUA. Morții sunt aruncați în gropi comune

Statul New York are mai multe cazuri de infectare cu coronavirus decât orice altă ţară din lume, exceptând America, în întregul ei.

România a devenit prima ţară care a blocat exporturile de cereale în timpul pandemiei de coronavirus, o decizie dramatică şi care ar putea spori temerile privind aprovizionarea cu alimente la nivel global.

Zeci de mii de români pleacă la muncă în Germania, în plină pandemie. Suma pentru care îşi asumă riscurile

După îmbulzeala nefirească de ieri, de pe aeroportul din Cluj, oficialii au luat măsuri, numai că noile reguli au seamanat și astăzi haos.

Vladimir Putin îl destituie, în plină mobilizare, pe generalul de armată Dmitri Bulgakov, viceministru al Apărării

Rusia a anunţat, sâmbătă, înlocuirea generalului de armată Dmitri Bulgakov, însărcinat cu logistica, după ce ofensiva rusă în Ucraina a întâmpinat dificultăţi în acest domeniu.

Referendumuri în Ucraina. Soldații pro-ruși merg înarmați, din ușă în ușă, pentru a obține voturi, în zonele ocupate

Kievul transmite că soldații separatiști merg înarmați, din ușă în ușă, în zonele ocupate ale Ucrainei, pentru a strânge voturile necesare referendumurile privind aderarea la Rusia.

Motivul cumplit pentru care cei doi soți de 89 ani din București au decis să-și pună capăt zilelor împreună

Bătrâni, singuri și bolnavi, doi soți de 89 ani, din București, au decis să-și pună capăt zilelor împreună. S-au aruncat ținându-se de mână de la etajul al șaptelea al blocului în care locuiau, în Sectorul 2 al Capitalei.