Descoperirea facuta de o echipa de cercetatori in Desertul Gobi. Este una dintre cele mai mari gasite pana acum"

dinozaur

Una dintre cele mai mari urme de dinozaur gasite pana acum a fost descoperita in desertul Gobi de o echipa de cercetatori mongoli si japonezi, relateaza The Telegraph.

Urma, lunga de peste un metru (106 cm) si lata de 77 de centimetri, a fost descoperita luna trecuta intr-un strat geologic format acum 70 - 90 de milioane de ani, au spus cercetatorii.

Ea s-a modelat in mod natural atunci cand nisipul s-a scurs in adanciturile formate de animal in timpul mersului si ar apartine unui titanozaur, un dinozaur cu un gat lung, care putea masura mai mult de 30 de metri lungime si 20 de metri inaltime, relateaza France Presse.

"Aceasta este o descoperire foarte rara, o urma fosilizata bine conservata care masoara peste un metru si are urme de gheare", a declarat intr-un comunicat Universitatea de Stiinte din Okayama. Aceasta universitate japoneza a efectuat cercetarea impreuna cu Academia de Stiinte din Mongolia.

Dinozaur - 2
Cercetarile recente atesta existenta dinozaurilor. Ce au descoperit oamenii de stiinta in America de Sud
Pedeapsa primită de doctorița din Suceava judecată pentru că a luat mită de la 280 de pacienți bolnavi de cancer în 20 de zile

FOTO Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii tinerei care a făcut senzație în Qatar! S-a pozat topless
Descoperire impresionanta in Montana. Arheologii au gasit fosila unui dinozaur T-Rex, care a trait acum 66 de milioane de ani

O fosila de Tyrannosaurus Rex descoperita recent de catre paleontologii americani de la Muzeul Burke si de la Universitatea din Washington, in Montana, ar putea fi una dintre cele mai bine conservate din lume, arata Scientific American.

O urma uriasa de dinozaur a fost descoperita in America de Sud.

Ucraina a retras de urgență o temută armă americană de pe front. Este prea slabă în lupta cu Rusia

Armata Ucrainei a decis să retragă una dintre armele pe care i le-a furnizat Washingtonul, după ce s-a constatat că este vulnerabilă în timpul atacurilor rusești.

Cine sunt politicienii cu dosare penale care candidează la alegerile locale. La Iași, primarul Mihai Chirica are 4 dosare

Acuzațiile procurorilor și dosarele penale întocmite pe numele lor nu îi țin pe politicieni departe de funcții.

Curtea Supremă din SUA a dezbătut imunitatea penală a lui Trump.
Curtea Supremă din SUA a dezbătut imunitatea penală a lui Trump. "Fără ea, nu vei face nimic, devii un președinte onorific"

Curtea Supremă a SUA a dezbăutut, joi, imunitatea penală a lui Donald Trump. Majoritar conservatoare, aceasta a părut să respingă argumentele candidatului republican la Casa Albă.