Descoperire importanta facuta de NASA, cu telescopul Kepler. "Vom gasi, pana la urma, o planeta sora cu Pamantul"

planete

Agentia spatiala americana (NASA) a anuntat marti ca a descoperit 1.284 de noi planete in afara Sistemului Solar cu ajutorul telescopului spatial Kepler.

Prin urmare, numarul exoplanetelor observate s-a dublat, a afirmat Ellen Stofan, cercetator stiintific in cadrul NASA.

''Acest lucru ne da speranta ca, undeva in jurul unei stele similare Soarelui nostru, vom descoperi pana la urma o planeta sora cu Pamantul'', a mai spus ea.

”O echipă maghiară poate ajunge în Liga 1 din România. Anti-maghiarismul, tipic la București”. Reacție deplasată a fotbalistului ungur legitimat în România
"Este mai mare decat se credea." Anuntul alarmant facut de NASA

Multi ghetari din Groenlanda sunt in pericol sa se topeasca mai repede decat s-a crezut initial, considera cercetatorii agentiei spatiale americane NASA, citati de agentia de presa DPA.

Polul Nord se deplaseaza tot mai mult din vina omului. Descoperirea alarmanta facuta de cercetatorii de la NASA

Cercetatorii de la NASA au facut descoperiri alarmante. Polul Nord se deplaseaza tot mai mult si asta, cel mai mult, din vina omului.

NASA a facut publica o noua inregistrare video din spatiu. Imaginile suprinse sunt spectaculoase. VIDEO

Inregistrarea video de 5 minute ce surprinde aurorele a fost facuta publica pe data de 17 aprilie. Aceasta arata secvente filmate din Statia Spatiala Internationala, produse pentru NASA TV.

INTERVIU. Cum a urmărit Nicușor Dan seara în care Cîrstoiu a fost eliminat de PSD-PNL: ”M-am jucat cu copiii și m-am culcat”

Primarul general Nicușor Dan nu a mai avut răbdare să stea până la finalul negocierilor PSD-PNL în seara zilei de luni, în care Marcel Ciolacu și Nicolae Ciucă au decis soarta candidatului Cătălin Cîrstoiu, așa că s-a jucat cu copiii și ... s-a culcat.

Schimbarea la față a Rusiei. Cinci scenarii despre cum ar putea arăta această țară după Vladimir Putin

"Ce se va întâmpla pe termen lung cu Rusia?" este marea întrebarea pe care foarte multă lume și-o pune, mai ales că nici măcar "Țarul de la Kremlin", Vladimir Putin, nu poate scăpa de moarte.

Cum răspunde Nicușor Dan la acuzațiile lui Piedone, că face ”blat politic” cu PSD-PNL: ”E o prostie. Nu e niciun blat”

Nicușor Dan - candidat independent la Primăria Capitalei, susținut de Alianța Dreapta Unită (USR, PMP, Forța Dreptei) - nu exclude faptul ca Popescu Piedone, principalul său contracandidat, după cum crede chiar el, să se retragă din cursa electorală.