Dovezile care arata clar de ce au disparut oamenii preistorici si animalele uriase acum 12000 de ani

Dovada ca un meteorit a lovit Pamantul

Oamenii de stiinta au gasit dovezi convingatoare care indica faptul ca planeta noastra a fost lovita de o ploaie de meteoriti, in urma cu peste 12.000 de ani.

Materialele au fost gasite intr-un strat subtire de roca, in SUA si Siria. Testele au confirmat ca acestea nu sunt de origine cosmica, vulcanica sau facute de om.

"Temperatura necesara pentru a produce acele materiale este egala cu cea cauzata de explozia unei bombe nucleare, adica suficient de ridicata pentru a topi nisipul", a declarat James Kennett, profesor de stiintele pamantului la Universitatea California, Santa Barbara.

Descoperirile realizate de echipa de cercetatori vin in sprijinul controversatelor teorii care sustin ca Pamantul a fost lovit de un asteriod, in urma cu 12.900 de ani, lucru ce a declansat un val de frig, care a cauzat extinctia pe scara larga a vietii umane si animale.

In acea perioada rece, animale uriase precum mamutii au disparut pentru totdeauna, odata cu o civilizatie preistorica numita Cultura Clovis.

Cum sa evitam sfarsitul lumii: pietricelele ne pot scapa de pericolul unui asteroid urias
Pedeapsa primită de doctorița din Suceava judecată pentru că a luat mită de la 280 de pacienți bolnavi de cancer în 20 de zile

Oamenii Clovis foloseau diferite unelte din oase sau fildes si sunt considerati primii locuitori ai Lumii Noi.

Dovezile care vin in sprijinul acestor teorii au fost gasite pe trei continente, acoperind aproape o treime din Pamant, de la California la Europa de Vest si mai departe in Orientul Mijlociu.

Conform profesorului Kennett, faptul ca cele trei situri sunt separate de 1.000 pana la 10.000 de kilometri sugereaza ca o ploaie de obiecte cosmice, bucati de meteorit sau cometa, a lovit planeta noastra.

Sursa foto: University of California, Santa Barbara

FOTO Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii tinerei care a făcut senzație în Qatar! S-a pozat topless
FOTO si VIDEO. Obiect ciudat descoperit in sistemul nostru solar.
FOTO si VIDEO. Obiect ciudat descoperit in sistemul nostru solar. "Se indreapta spre Pamant"

In aceste imagini, furnizate de Google Sky, se ascunde un obiect care se indreapta amenintator spre Pamant si nu a fost observat inca de astronomi. Cel putin asta sustine cel care a publicat fotografia.

Doi experti in inginerie spatiala dau mai multe sanse Pamantului intr-o “lupta” cu un asteroid urias, care ar putea duce la disparitia speciei umane, potrivit io9.com.

Daca ar lovi Pamantul, impactul ar fi ca al unei bombe atomice. Asteroidul care ne urmareste

Un asteroid care are o orbita similara cu cea a Pamantului, numit 2012 DA14, va trece razant pe langa noi, mai aproape fata de orbitele satelitilor artificiali.

Ucraina a retras de urgență o temută armă americană de pe front. Este prea slabă în lupta cu Rusia

Armata Ucrainei a decis să retragă una dintre armele pe care i le-a furnizat Washingtonul, după ce s-a constatat că este vulnerabilă în timpul atacurilor rusești.

Cine sunt politicienii cu dosare penale care candidează la alegerile locale. La Iași, primarul Mihai Chirica are 4 dosare

Acuzațiile procurorilor și dosarele penale întocmite pe numele lor nu îi țin pe politicieni departe de funcții.

Curtea Supremă din SUA a dezbătut imunitatea penală a lui Trump.
Curtea Supremă din SUA a dezbătut imunitatea penală a lui Trump. "Fără ea, nu vei face nimic, devii un președinte onorific"

Curtea Supremă a SUA a dezbăutut, joi, imunitatea penală a lui Donald Trump. Majoritar conservatoare, aceasta a părut să respingă argumentele candidatului republican la Casa Albă.