Soferii renunta la garantie din cauza preturilor mari de la service-uri
Este decizia la limita pe care o iau tot mai multi romani care si-au cumparat autoturismele in ultimii doi ani.
In timp ce directorii de service spun ca o astfel de decizie poate pune in pericol starea tehnica a masinii, competitorii independenti jubileaza.
Pentru automobilisti, banii sunt mai folositori pentru orice altceva decat la service. Stiu ca din momentul in care prima picatura de ulei a iesit din motor, la fel se vor scurge si bancnotele din buzunar.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Reviziile periodice presupun schimbul de ulei, de filtre si manopera: cost final - 833 de lei, inclusiv TVA. In functie de motor si de marca, costurile pot creste.
La reprezentanta, revizia la un model pe motorina incepe de la 250 de lei si poate ajunge la 2.200 de lei. Pentru benzina, costurile sunt mai mici cu 20%.
Intr-un service independent, cand iti cumperi singur uleiul si filtrele revizia incepe de la 150 de lei si merge pana la 1.500 de lei. Aproximativ la fel pentru benzina.
De voie, de nevoie si reprezentantele se vor adapta din mers. Masinile multe vandute pana in 2008, care inca mai tin service-urile ocupate, vor iesi din garantie pana la sfarsitul acestui an. Din 2011 vor ramane profitabili numai cei care pot convinge de acum ca sunt si ieftini si buni.