Primaria din Timisoara iroseste bani publici pe un call center
In loc sa reduca din cheltuieli pe o asemenea saracie, primaria Timisoara transfera serviciul de relatii cu publicul unei firme private si mai si plateste pentru asta.
In jur de 860.000 de lei se vor duce la angajatii unui call-center care vor asculta nemultumirile cetatenilor in locul functionarilor extrem de ocupati. Toate bune, numai ca, in loc sa ii lamureasca pe oameni in diverse chestiuni, mai mult ii incurca.
Cu alte cuvinte, omul ori pleaca buimac, asa cum a venit, ori merge tot la reprezentantii primariei, desi, in mod normal, acesti angajati ar fi trebuit sa usureze munca functionarilor.
Pentru asa zisa economie, primaria plateste firmei care are acest call center 860.000 de lei pentru patru ani.
Partea interesanta este, insa, ca primaria nu stie cati oameni beneficiaza de serviciul pentru care plateste bani grei in fiecare an si, mai mult, reprezentantii primariei nu stiu ce probleme au oamenii care suna acolo.
Cu toate ca autoritatile se lauda cu mii de apeluri primite la centrul de informatii, foarte multi locuitori habar nu au ca exista acest serviciu.