Planurile CNADR care ar rezolva problema aglomeratiei spre munte. Cum va arata noua sosea cu taxa

×
Codul embed a fost copiat

Daca am fi avut si autostrazi cate promisiuni am primit pana acum de la oficiali stabileam un record in materie. Din 2016, ne transmit responsabilii, drumul spre munte nu va mai fi asa de aglomerat.

Noul sef al Companiei Nationale de Autostrazi spune ca in octombrie va fi semnat contractul pentru autostrada Comarnic-Brasov. Cand va fi gata, pe aceasta sosea se va circula cu taxa.

De departe, cea mai controversata si mai amanata autostrada din Romania ramane cea spre munte. Ca sa rezolve problema, sefii de la CNADR vor concesiona din acest an constructia autostrazii A3, pe segementul Comarnic - Brasov. Lucrarile ar trebui sa inceapa in 2014 si, potrivit planurilor, ar trebui sa dureze 2 ani.

Pana atunci ar trebui sa fie gata si portiunea Bucuresti - Ploiesti, care se opreste acum in centura.

Ministrul Proiectelor de Infrastructura promite sa termine 2 kilometri anul acesta si ceilalti 4, anul viitor.

Citește și
autostrada turda
ZF: De ce Romania plateste 23 mil. euro pentru 1 km. de autostrada, de 10 ori mai mult ca Bulgaria
„Al treilea război mondial a început”. Valeri Zalujnîi, ambasadorul Ucrainei în Marea Britanie și fostul comandant al armatei, declarații

Si de administrarea si reabilitarea autostrazilor Bucuresti - Pitesti si Bucuresti - Constanta se vor ocupa companii private. Evident, vom fi taxati pe fiecare suta de kilometri parcursi. Ce primim in schimb?

Narcis Neaga, director CNADNR "Evitarea blocajelor, o suprafata de rulare ca in Vest. Vom incepe mai intai cu reabilitarea lui A1, reabilitarea pe A2, acolo unde este cazul".

Compania care va obtine concesiunea Autostrazii Soarelui trebuie, in primul rand, sa reabiliteze o portiune de 40 de kilometri plina de crapaturi. Solutia propusa de noul sef de la CNADNR este urmatoarea: se va turna mai intai un strat de piatra, deasupra caruia va fi asternut si un strat gros de asfalt si astfel nivelul autostrazii va creste cu cativa centimetri.

O alta problema este ca de pe Bucuresti - Pitesti, pana la Autostrada Soarelui, se blocheaza pe centura Capitalei. Recent, autoritatile au gasit o noua explicatie pentru faptul ca acest drum nu este reparat: se afla exact la granita dintre Ilfov si Bucuresti, iar Primaria Capitalei si Consiliul Judetean nu se pot intelege cum sa imparta cheltuielile.

Firma care va castiga concesiunea pentru A1 si A2 va trebui sa construiasca o noua centura in sud. Si aceasta ar trebui sa fie data in exploatare in 2016.

Articol recomandat de sport.ro
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Citește și...
Solutia SF a autoritatilor pentru centura Capitalei. Cum va arata viitorul sens giratoriu suspendat
Solutia SF a autoritatilor pentru centura Capitalei. Cum va arata viitorul sens giratoriu suspendat

Soferii vor plati o taxa de autostrada pentru a merge de la Pitesti la Constanta. Anuntul a fost facut de premier, care a vizitat centura Capitalei.

ZF: De ce Romania plateste 23 mil. euro pentru 1 km. de autostrada, de 10 ori mai mult ca Bulgaria
ZF: De ce Romania plateste 23 mil. euro pentru 1 km. de autostrada, de 10 ori mai mult ca Bulgaria

Cel mai scump tronson de autostrada construit in Romania in ultimii ani este Gilau-Campia Turzii-Turda, cu un cost mediu per kilometru de circa 23 de milioane de euro, arata o analiza a ZF pe baza datelor de la CNADNR.

Basescu a facut constatari din elicopter pe autostrada Nadlac-Arad: “Nu se intampla nimic”
Basescu a facut constatari din elicopter pe autostrada Nadlac-Arad: “Nu se intampla nimic”

Presedintele Traian Basescu a facut o vizita fulger in judetul Arad, astazi, pentru a vedea stadiul in care se afla cele doua tronsoane ale autostrazii dintre Nadlac si Arad.

Recomandări
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii

În vreme ce la nivel european se vorbește tot mai des despre mari dificultăți pentru economie, iar recesiunea este o realitate pentru Franța și Germania, candidații la Cotroceni promit venituri mai mari, cel puțin pentru o parte din populație, dar și redu

Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi

Mai sunt doar trei zile până la primul tur al alegerilor prezidențiale, iar ultimul sondaj arată noi evoluții în lupta pentru turul al doilea: George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi.

Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”
Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”

Marcel Ciolacu spune că va prezenta actele pentru a dovedi că și-a plătit zborul cu un avion privat la Nisa, însă va face acest lucru atunci când va dori el.