Planurile CNADR care ar rezolva problema aglomeratiei spre munte. Cum va arata noua sosea cu taxa
Daca am fi avut si autostrazi cate promisiuni am primit pana acum de la oficiali stabileam un record in materie. Din 2016, ne transmit responsabilii, drumul spre munte nu va mai fi asa de aglomerat.
Noul sef al Companiei Nationale de Autostrazi spune ca in octombrie va fi semnat contractul pentru autostrada Comarnic-Brasov. Cand va fi gata, pe aceasta sosea se va circula cu taxa.
De departe, cea mai controversata si mai amanata autostrada din Romania ramane cea spre munte. Ca sa rezolve problema, sefii de la CNADR vor concesiona din acest an constructia autostrazii A3, pe segementul Comarnic - Brasov. Lucrarile ar trebui sa inceapa in 2014 si, potrivit planurilor, ar trebui sa dureze 2 ani.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Pana atunci ar trebui sa fie gata si portiunea Bucuresti - Ploiesti, care se opreste acum in centura.
Ministrul Proiectelor de Infrastructura promite sa termine 2 kilometri anul acesta si ceilalti 4, anul viitor.
Si de administrarea si reabilitarea autostrazilor Bucuresti - Pitesti si Bucuresti - Constanta se vor ocupa companii private. Evident, vom fi taxati pe fiecare suta de kilometri parcursi. Ce primim in schimb?
Narcis Neaga, director CNADNR "Evitarea blocajelor, o suprafata de rulare ca in Vest. Vom incepe mai intai cu reabilitarea lui A1, reabilitarea pe A2, acolo unde este cazul".
Compania care va obtine concesiunea Autostrazii Soarelui trebuie, in primul rand, sa reabiliteze o portiune de 40 de kilometri plina de crapaturi. Solutia propusa de noul sef de la CNADNR este urmatoarea: se va turna mai intai un strat de piatra, deasupra caruia va fi asternut si un strat gros de asfalt si astfel nivelul autostrazii va creste cu cativa centimetri.
O alta problema este ca de pe Bucuresti - Pitesti, pana la Autostrada Soarelui, se blocheaza pe centura Capitalei. Recent, autoritatile au gasit o noua explicatie pentru faptul ca acest drum nu este reparat: se afla exact la granita dintre Ilfov si Bucuresti, iar Primaria Capitalei si Consiliul Judetean nu se pot intelege cum sa imparta cheltuielile.Firma care va castiga concesiunea pentru A1 si A2 va trebui sa construiasca o noua centura in sud. Si aceasta ar trebui sa fie data in exploatare in 2016.