Noul brand turistic al Romaniei: "Explore the Carpathian garden!"
Brandul turistic al Romaniei va fi lansat joi la Shanghai cu sloganul "Explore the Carpathian garden". Surse din turism, citate de Mediafax, spun ca in centrul logo-ului apare scris Romania, fiecare litera fiind colorata in doua-trei nuante de verde.
De asemenea, semnul diacritic al literei "a" (de la Romania) este colorat cu nuante de galben si portocaliu. Deasupra brandului, in partea dreapta, apare si un element grafic asemanator unei frunze, de-a lungul unei ape curgatoare.
Sloganul "Explore the Carpathian garden" este plasat in partea de jos a imaginii, scris intr-un font mai comun, de culoare verde si inclinat spre dreapta, au declarat pentru Mediafax surse din domeniul turistic. Intreaga imagine are un aspect fluid, cu exceptia sloganului din partea de jos.
Alegeri 2024
12:53
Candidații la alegerile prezidențiale 2024. În ce ordine apar pe buletinele de vot de duminică, 24 noiembrie
12:16
Cine intră în turul 2 al alegerilor prezidențiale. Cotele pe care le au candidații la casele de pariuri
12:08
Cine intră în turul 2. Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr
12:07
Cine intră în turul 2. Ce arată cel mai recent sondaj, publicat cu două zile înaintea alegerilor
Brandul turistic al Romaniei va fi lansat joi la Shanghai, cu ocazia zilei nationale a Romaniei la Expozitia Mondiala 2010. La acest eveniment vor participa, alaturi de ministrii Elena Udrea si Teodor Baconschi, fostii mari sportivi Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi. La final, maestrul Gheorghe Zamfir va sustine un recital.
Publicul prezent la lansare va viziona un film de prezentare a Romaniei ca destinatie turistica si va primi suveniruri inscriptionate cu noul logo, din partea organizatorilor.
Potrivit unui comunicat al Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, logoul este, din punct de vedere vizual, "proaspat, inspirat de unul dintre cele mai puternice simboluri ale poporului roman" si in acord cu tendintele mondiale de "reorientare spre natura, descoperire, conservare".
Crearea si promovarea brandului turistic, finantate din fonduri europene, fac parte dintr-un proiect de promovare a potentialului turistic al Romaniei, pentru care sunt alocati 75 milioane de euro pana la finalul anului 2013.
Ce parere ai despre acest slogan? Crezi ca altul ar fi fost mai potrivit?