Magistrala de metrou din Drumul Taberei a umplut cartierul de praf si nervi, dar ar putea fi amanata
Dupa ce a taiat o parte din banii pentru metrou, guvernul a anuntat ca vrea sa transfere compania la primaria generala.
Asta inseamna si mai putine fonduri pentru constructia magistralei numarul 5, care a blocat deja cartierul Drumul Taberei si l-a umplut de praf. Sindicalistii se tem ca lucrarile se vor opri in curand.
Primele semne ca finantarea lucrarilor pe linia de metrou din Drumul Taberei a fost injumatatita se vad deja in ritmul de pe santier.
Alegeri 2024
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
Potrivit planului, statia de metrou de la Razoare trebuie sa aiba 4 nivele. Muncitorii nu au sapat decat 3. Asa se face ca cele doua masini uriase de foraj au ramas la suprafata. Mai mult, sefii de santier nu stiu cand acestea vor introduse in subteran.
De altfel, premierul sustine ca strategia de constructie a noilor linii de metrou trebuie schimbata odata cu trecerea Metrorex in administratia primariei.
Primarul general este de acord cu mutarea. Nu la fel cred sindicalistii Metrorex.
Viitoarea magistrala de metrou incepe de la Eroilor, trece pe langa Academia Militara, Orizont, Favorit, Drumul Taberei si va avea statia finala la Raul Doamnei. Costul total al lucrarilor este de 600 de milioane de euro.