"Operatiunea pasarela" din Valea Prahovei. O pasarela era prea scurta, alta nu a mai ajuns la timp
Circulatia pe DN1 intre Ploiesti si Azuga a fost blocata duminica noapte timp de cateva ore, pentru montarea pasarelelor pietonale in statiunile de pe Valea Prahovei.
Insa lucrarile au inceput cu stangul, cu toata mobilizarea de oficialitati venite sa asiste.
La Azuga, pasarela a fost mai scurta cu aproape jumatate de metru si lucratorii s-au chinuit mult pana sa o aseze in gaurile de prindere.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Iar la Busteni, podul nu ajunsese nici la ora la care ar fi trebuit sa fie gata instalat.
In Azuga, putin dupa miezul noptii, oamenii s-au mobilizat si au inceput sa ridice prima pasarela.
Au venit sa supervizeze inceperea lucrarilor vicepremierul - Gabriel Oprea, Ministrul de interne - Radu Stroe, Prefectul Judetului Prahova - Marius Sersea, Presedintele Consiliului Judetean Prahova - Mircea Cozma, sefii Politiei Rutiere si primarii statiunilor Azuga si Busteni.
Sau aproape, pentru ca prima pasarela era mai scurta decat trebuia.
Probleme au fost si in Busteni. Operatiunea de montare a pasarelelor trebuia sa se realizeze intre 1:00 si 5:00 dimineata, cand traficul rutier urma sa fie reluat.
Dar nu a fost asa. La ora 5, cea de-a doua pasarela nici macar nu ajunsese in statiune.
In total, vor fi montate 4 astfel de trreceri peste sosea - 2 in Busteni, una in Azuga si una in Comarnic.
Toate pasarelele trebuie sa fie gata pana joi, cand vor fi date in folosinta. Sapte zebre pietonale vor fi sterse, in speranta ca se va fluidiza astfel circulatia pe DN1, prin statiuni.