Microbistii nu s-au uitat la bani cand au iesit la terase. Cu cat au crescut vanzarile in perioada Campionatului European
Timp de o luna, meciurile de la UEFA EURO 2016 au fost traite la intensitate maxima.
Pentru a-si potoli setea si emotiile, suporterii s-au asezat la terase si nu au mai tinut cont de buget. In schimb, proprietarii de localuri si restaurante s-au bucurat de incasari nu tocmai de ignorat.
Microbisti sau nu, timp de o luna, multi dintre bucurestenii care au iesit la terase au avut o tinta clara - sa urmareasca meciurile de la UEFA EURO 2016. Si cum fotbalul merge perfect cu o halba de bere, nu s-au mai uitat la bani.
Suporter: Cel mai bine este aici la terasa, cu baietii, la bere.
Reporter: Dar un calcul ai facut?
Suporter: Milioane, nu mai conteaza deloc, chiar Portugalia vroiam sa caastige, deci sunt cel mai fericit
Suporter: "E live, totul e live si mult mai frumos asa cu prieteni.
Reporter: Cat ai cheltuit? Nu conteaza, meciul e mai important."
In timp ce suporterii s-au bucurat de fotbal, altii au calculat profitul.
Comerciantii trag linia si spun ca incasarile au fost mult mai mari fata de aceeasi perioada a anului trecut. Asta mai ales pentru ca bucurestenii au preferat sa iasa la o terasa si sa vada cu prietenii meciurile la o halba de bere.
Alexandra Matei, pr-ul unei terase: "Sigur ca au crescut vanzarile s-a vazut o diferenta de cand a inceput pana acum inclusiv. Cu peste 20%, daca nu chiar mai mult. Telefonul de rezervari a sunat intruna."
Si taximetristii spun ca a fost o perioada aglomerata.
Taximetrist: A mers foarte bine, adica a fost ok din punct de vedere financiar.
Reporter: Vi se pare ca au iesit mai mult oamenii la terase pe perioada euro?
Taximetrist: Foarte mult.
In timpul campionatului european, vanzarile au crescut cu pana la 30% si in randul restaurantelor de tip fast-food cu program non-stop.
Sursa: Pro TV
Etichete: fotbal, centrul vechi, terase, suporteri, meci, UEFA Euro 2016,
Dată publicare:
11-07-2016 07:59