Romania, tara in care oamenii cumpara masini de 50.000 de euro, dar n-au bani sa le intretina
Obrazul subtire cu zgarcenie se tine. Zicala de moda noua li se potriveste romanilor care au masini scumpe de teren cumparate in anii trecuti.
Pentru ca nu mai au bani, unii merg la revizii mai rar sau deloc, umbla cu anvelopele tocite si cu defectiuni mecanice. Multi chiar si-au scos bolizii la vanzare, la preturi atat de mici incat ajung sa fie revanduti rapid, in vestul Europei sau chiar in Kazahstan.
Ai renunta la internet pentru un milion de dolari? VIDEO
Alegeri 2024
16:57
Ce muzică ascultă Călin Georgescu. Povestea a 4 ore petrecute cu omul momentului, în doar câteva cuvinte
16:57
Momentul în care Călin Georgescu a vorbit pe limba lui Vladimir Putin. Ideea pe care ambii o împărtășesc cu tărie
16:50
Ciucă și-a depus demisia din funcția de președinte al PNL. "În ciuda greșelilor pe care le-am făcut, am învățat lecția"
16:35
Administraţia Prezidenţială: Nu ar exista dovezi de influenţare a alegerilor sau ingerinţe externe în procesul electoral
Jean de la Craiova recunoaste cu sinceritate ca masina nu mai este pentru el o problema de blazon. Dupa 8 ani si peste 150.000 de kilometri la bord, a cheltuit pe intretinere inca o data banii dati pe masina noua. Satul de facturi si ocupat cu microfonul, a inceput sa amane reviziile.
"Las-o ca merge si asa", spun multi proprietari de masini scumpe. O stiu la prima mana si mecanicii.
VIDEO. Arme reale si chitare electrice. Cum s-au inregistrat efectele de sunet din Transformers 3
Dupa ce si-au cheltuit banii pe o masina atat de scumpa, multi isi dau seama ca nu o pot intretine. Pe langa revizii si asigurari, dau mult si pe carburant si taxe. Asa s-au umplut parcurile de masini recuperate sau oferite la revanzare.
E omenesc sa iti doresti mai bun si mai mare. Insa o masina mica costa 12.500 de euro, in timp ce sora mai mare e 50.000 de euro. Reviziile pastreaza proportiile: 500 la cea mica, peste 2.000 la SUV. Ca sa nu mai vorbim despre reparatii sau interventii majore.