Hotii, mai iuti decat muncitorii care construiesc drumurile patriei!
De pe autostrazile romanesti dispar peste noapte indicatoare, fibra optica sau echipamente electrice. Inventarul pagubelor, pe 2009, depaseste cinci milioane de euro.
Sarulesti, capitala furturilor de pe drumurile Romaniei. Desi este despartit de Autostrada Soarelui cu un zid din beton... antifurt, satul reuseste de unul singur sa ciuruiasca bugetul companiei de drumuri cu sute de mii de lei pe an, sustin cei de la transporturi.
Mii de panouri anti-orbire au fost furate pentru suportul din luminiu. Intre timp, drumarii l-au inlocuit cu plastic, insa tot si-a gasit o utilizare in gospodarie.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Practic, se fura orice: garduri, cabluri, indicatoare, tot, mai putin asflatul.
Desi hotii isi fac de cap de ani de zile, autoritatile nu au reusit sa-i sperie.
Nici macar recent inaugurata autostrada Transilvania in varianta foarte scurta, nu le-a scapat hotilor. Au furat gardul, dar cei de la drumuri au reusit sa-l recupereze.
In topul furturilor si al distrugerilor, se afla parapetii, indicatoarele si panourile. In fine, sefii de la transporturi calculeaza de acum paguba in kilometri: peste o suta de garduri si stalpi.
Din cinci milioane de euro, cat este paguba nationala, s-ar fi putut construi cinci kilometri de sosea de la zero, sase pasaje supraterane, sau am fi angajat suficienti paznici pentru toate drumurile importante.