Grupurile de comedianti romani au milioane de vizualizari in mediul online. Care sunt temele pe care le abordeaza
Glumele par sa se fi mutat pe internet.
Tot mai multe grupuri de comedianti - amatori sau profesionisti - cuceresc mediul online cu filmuletele lor, in care abordeaza diferite teme.
Si nu o fac in zadar. Multi dintre cei care se intrec in poante memorabile au reusit sa castige simpatia internautilor si astfel au aparut si banii.
Un grup de actori din Iasi s-a format acum sase luni. Tinerii au postat pe internet mai multe filmulete, care au adunat deja milioane de vizualizari. Inca de la inceput au stiut ce teme vor aborda. Evident, in stilul lor caracteristic.
Grupul „Valeu": "Merge bine, foarte bine, am adunat un public mare in foarte scurt timp. Am pornit ca o distractie si am zis sa facem un fel de pamflet, o mica satira adusa carentelor sociale."
Alti protagonisti, alte subiecte, dar acelasi mod de a-si transmite mesajul. De aproape doi ani, acesti tineri, cu mult umor, creioneaza viata rurala din Moldova.
Grupul „Trei chestii": "Am ajuns la 200.000 pe Youtube si pe Facebook avem 250.000 de oameni care ne urmaresc."
Si nu sunt singurii care, astfel, au devenit cunoscuti in mediul online.
Fenomenul a intrat si in atentia specialistilor, care definesc acest tip de umor drept unul contemporan, specific generatiilor de dupa 1989.
Conferentiar doctor Alexandru Petrescu, Universitatea de Arte din Iasi: "Incearca sa atraga un semnal de alarma, sa atraga atentia cu ironie asupra defectelor societatii ceea ce este un lucru pozitiv."
Succesul este masurat in vizualizari. Odata ce numarul lor creste considerabil, apar si banii.