Dupa biletele de avion cumparate pe internet, vom putea sa ne imbarcam cu ajutorul telefonului mobil
Pont util pentru cele 2 milioane de romani care folosesc avionul. Imbarcarea se poate face de acum inainte cu ajutorul telefonului mobil, iar daca nu aveti bagaje scapati de cozile enervante.
Facilitatea este oferita de trei dintre companiile mari care folosesc aeroportul Otopeni, insa va fi adoptata curand de absolut toti operatorii.
Ne-am obisnuit deja sa ne cumparam biletul pe internet. De la o vreme si inregistrarea pentru zbor se face tot on-line. Ultima hartie de care nu scapasem era cartea de imbarcare, pentru care trebuie sa stam la coada.
Biletul cumparat on-line ne permite deja sa facem check-in-ul pe site-ul companiei aeriene. Ca sa incurajeze clientii, operatorii ofera facilitati gratuite ca bagajul suplimentar sau alegerea locului in avion. Aici apare noutatea.
Dupa check-in, nu mai trebuie sa tiparim cartea de imbarcare. Aceasta poate fi trimisa prin e-mail sau cu o aplicatie mobila. Ne mai oprim la check-in doar ca sa lasam bagajul de cala.
Desigur, sistemul nu este perfect - a descoperit pe pielea lui si Ilie Nastase.
Serviciul este deja disponibil pe site-urile British Airways, AirFrance si KLM. Este bun orice telefon care poate primi email sau pe care se pot instala aplicatii. Daca nu aveti un astfel de aparat, va putea tipari tichetul de la un automat.
Azi, o mana de oameni au folosit cartea de imbarcare mobila, insa pe viitor proportia va creste. In timp ce noi castigam timp, companiile aeriene castiga bani, pe care ar trebui sa ii vedem in bilete mai ieftine.