Comerciantii au dat lovitura de Black Friday. Cumparaturi de 50 de milioane de euro in trei zile
Comerciantii au tras linie dupa campania de reduceri Black Friday si sunt multumiti. Au incasat 50 de milioane de euro, in trei zile, fata de 10 milioane, anul trecut.
Pe lista celor mai vandute produse gasim: tablete, televizoare, laptopuri si aparate electrocasnice.
Dintr-odata, romanii au avut, din nou, pofta de cumparaturi. Au asteptat si cateva luni, doar ca sa puna mana pe televizorul sau laptopul pe care si-l doreau.
Black Friday a fost momentul perfect. Iata o viziune de ansamblu venita de la cei care proceseaza peste 80% din platile online.
Romanii au cumparat fata de anul trecut mai mult cu 104%, iar anul acesta fata de o zi anterioara, mai mult cu 325%.
Lor li se adauga si clientii care au cumparat cu banii jos. Cifrele anuntate pana acum de retaileri sunt impresionante.
Conform unui studiu PayU, cei care si-au cumparat ceva de Black Friday au cheltuit in medie 138 de euro.
Cel mai repede de pe rafturi au disparut produsele IT. Preferate au fost televizoarele, notebookurile si smartphone-urile.
Spre deosebire de anul trecut, cand vanzarile totale de Black Friday abia depaseau 10 milioane de euro, in 2012 romanii au avut de ales intre zeci de magazine, atat online, cat si stradale.
La Flanco de pilda, campania Black Friday a tinut tot weekendul, iar vanzarile au depasit estimarile initiale de 10 milioane de euro. Altex si Media Galaxy au avut vanzari de 15 milioane de euro.
Pe online, aglomeratia a blocat serverele. Chiar si asa, comenzile s-au tinut lant. Emag a vandut toata vinerea de peste 12 milioane de euro. Evomag a avut in primele ore ale diminetii cateva mii de comenzi.
Daca noi am fost martorii unui nou record cu vanzari de 50 de milioane de euro, americanii au cheltuit de Black Friday 60 de miliarde de dolari.