Daca ati cumparat acest produs de la IKEA, trebuie sa-l duceti inapoi. Ce probleme au fost descoperite

27-10-2016 11:25


Ikea

IKEA recheama stalpii pentru sistemul de depozitare ELVARLI ca masura de precautie. Compania a oferit un comunicat public prin care face anuntul.

Compania IKEA le recomanda clientilor care au cumparat stalpul pentru sistemul de depozitare deschisa ELVARLI sa il dezasambleze si sa il aduca la magazinul IKEA din Bucuresti, unde vor primi inapoi suma integrala platita pentru produs. Stalpul este o parte din sistemul de depozitare deschisa ELVARLI.

Motivul rechemarii produsului este o insertie incorecta a piulitei care face dificila sau imposibila crearea unei tensiuni suficiente pentru a fixa stalpul intre podea si tavan. Riscul este ca sistemul de rafturi sa se desprinda si sa cada.

IKEA nu a primit nicio plangere din partea clientilor sau sesizari legate de accidentari, si considera ca riscul producerii unor astfel de incidente este minim. Chiar daca riscul este considerat scazut, impactul unui astfel de incident ar putea fi sever si, de aceea, IKEA ia masurile de siguranta necesare si recheama stalpii ELVARLI. Suma platita pentru produs va fi returnata integral.

Produsul este rechemat in urmatoarele tari: Italia, Olanda, Franta, Norvegia, Austria, Belgia, Spania, Portugalia, Danemarca, Elvetia, Cehia, Suedia, Romania, Lituania, Slovacia, Insulele Spaniei si Finlanda. Nu exista produse de la furnizorul afectat in alte tari. Doar 3.800 de stalpi au fost vanduti in toata lumea inainte ca riscul sa fie detectat.

Din magazinul IKEA din Bucuresti au fost cumparati 25 de stalpi pentru sistemul de depozitare deschisa ELVARLI, la pretul de 140 lei, incepand din vara anului 2016, cu urmatorul cod de produs: 402.961.70.

Magazinul IKEA din Baneasa nu mai are aceste produse la vanzare si nu a primit nicio sesizare de la clienti in privinta niciunuia dintre acestea.

 

Clientii care au cumparat stalpii ELVARLI sunt invitati la departamentul Relatii Clienti din magazin pentru a returna produsul si pentru a primi inapoi suma integrala platita pentru produs. Dovada platii (bonul) nu este necesara.

IKEA isi cere scuze pentru orice fel de inconvenienta care poate fi cauzata de rechemarea produsului.
 

Sursa: Pro TV

VIDEO PROTVPLUS.RO