CFR promite ca, de maine, vom ajunge mai repede la destinatie. Cat vom plati insa in plus pe bilete
"Aceeasi Marie, cu alta palarie". Asta o sa gasim incepand de duminica, pe calea ferata. Trenurile de pasageri isi vor schimba denumirile, dupa regulile europene.
In felul acesta, si romanii se vor plimba cu Interregio, Regio si Intercity, doar ca nu pe toate rutele vor avea parte de conditii decente, ca sa nu mai vorbim de viteza.
Biletul la InterRegio o sa fie mai scump cu 15% fata de cat plateam pentru Accelerat.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
La stabilirea tarifului s-a facut o medie intre costul unei plimbari cu Acceleratul si al uneia cu Rapidul.
De exemplu, o sa dati 9 lei in plus pentru un bilet la Interegio, pe traseul Bucuresti-Constanta. Pentru trenurile Regio si Intercity, preturile raman nemodificate.
Cert e ca beneficiati de reducere de pana la 35% daca va cumparati biletul dus-intors de pe Internet.
Pentru ruta Bucuresti-Brasov economisiti 45 de lei. Important de stiut e si ca unele trenuri vor fi eliminate.
In general, vorbim de vechi personale. Calatorii vor fi preluati de viitoarele Regio, care circula pe rute mai lungi, dar si la ore diferite.
Peste doua zile, trenurile considerate ineficiente, adica cele care nu erau utilizate de multi calatori, vor fi scoase din folosinta.
Acestea erau folosite mai mult de navetisti, care de multe ori mergeau cu nasul la jumatate de pret, fara a-si mai cumpara bilet.
Prin urmare, calatorii unui astfel de personal vor circula de saptamana viitoare la o ora diferita, cu un alt tren care parcurge distante mai mari.
Despre modernizari radicale nu vorbeste nimeni.
Din 11 decembrie, Personalul se va numi Regio, adica tren care face legatura intre orasele aceleiasi regiuni.
Pe de alta parte, trenurile Accelerate si Rapide se vor transforma in InterRegio. Singurele care isi pastreaza titulatura si statutul sunt cele InterCity, care au fost introduse de 10 ani.
Partea buna este ca pe viitor ne vom cumpara un singur bilet, chiar daca mergem cu doua trenuri.
Insa daca vreti sa luati astazi bilet pentru saptamana viitoare, nu puteti.
Pentru prima data in ultimii 20 de ani, noul Mers al Trenurilor aduce o reducere a timpului de calatorie pe calea ferata, care nu se datoreaza, insa, investitiilor in infrastructura.
In realitate, CFR a scazut durata calatoriei pe hartie. De exemplu, cine merge de la Bucuresti la Oradea face o economie de timp de 2 ore.
Pe ruta Bucuresti-Brasov, durata calatoriei scade cu o ora, iar de la Bucuresti la Timisoara, sau de la Bucuresti la Galati faceti o economie de 30 de minute.