CAMERA ASCUNSA. Ce amploare a luat mafia pe calea ferata. Cum vrea CFR sa stopeze "mersul cu nasul"

×
Codul embed a fost copiat

CFR Calatori declara razboi unei practici vechi de cand lumea: mersul cu nasul. Si pentru a elimina calatoriile la negru, cei din conducerea societatii vor sa introduca abonamente cu 45 la suta mai ieftine.

Este insa greu de crezut ca dintr-o data, controlorii vor renunta la spaga lor, numai ca sa faca statul profit.

Acest tren este ideal pentru cei care fac naveta intre Bucuresti si Pitesti. Multi merg acum fara bilet si negociaza cu nasul, care decide repede cand este pus in fata unei alegeri.

Aritmetica este simpla: din biletul de 30 de lei, pana la Pitesti, omul achita doar 10, pana la Titu, localitate in care se urca de obicei supra-controlul. Calculul este simplu: 10 lei merg la nas, iar 10 raman in buzunarul calatorului.

E loc de negociere si pe ruta Bucuresti-Brasov.

Citește și
Hotelul Astoria
Romania, te iubesc! Cum a vandut CFR-ul un hotel de milioane de euro pe cateva zeci de mii

Controrul pentru cursa de Valcea mananca relaxat seminte pe peron si accepta fara nicio retinere blatisti.

Asa se explica si pierderile pe care le are compania de 7 ani incoace. Insumate au ajuns la 370 de milioane de euro, cat o fasie de autostrada Bucuresti-Ploiesti. Ca sa starpeasca fenomenul, sefii CFR vor sa introduca abonamente.

Din 2005 si pana astazi, peste 3.000 de controlori si conductori au fost sanctionati pentru nereguli. Chiar si asa, cei ramasi in sistem si-au vazut de spagile lor.

Articol recomandat de sport.ro
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Citește și...
Romania, te iubesc! Activele CFR-ului, vandute bucata cu bucata, la preturi de 50 de ori mai mici
Romania, te iubesc! Activele CFR-ului, vandute bucata cu bucata, la preturi de 50 de ori mai mici

Societatea Feroviara de Turism, care aduna cele mai importante active ale CFR, a strans si datorii istorice ce au atras executii silite pe banda rulanta.

Romania, te iubesc! Cum a vandut CFR-ul un hotel de milioane de euro pe cateva zeci de mii
Romania, te iubesc! Cum a vandut CFR-ul un hotel de milioane de euro pe cateva zeci de mii

Hotelul Astoria din Gara de Nord, care valora pe piata libera milioane de euro si care a apartinut ceferistilor timp de 56 de ani, a fost vandut in urma unei executari silite cu cateva zeci de mii de euro.

Romania, te iubesc: Trenule, caruta mica! (partea I)
Romania, te iubesc: Trenule, caruta mica! (partea I)

Spre sfarsitul secolului al XIX-lea, Romania trecea de la trasura la tren si de la drum de pamant la drum de fier. Se deschidea o noua era si tot romanul era fascinat, de la vadica, la opinca.

Recomandări
De ce depinde soarta negocierilor pentru formarea noului Guvern. Răspunsul pe care îl așteaptă fiecare partid din coaliție
De ce depinde soarta negocierilor pentru formarea noului Guvern. Răspunsul pe care îl așteaptă fiecare partid din coaliție

Începe o săptămână de foc pentru partidele pro-europene care negociază formarea noului Guvern. Liderii PSD, PNL, USR și UDMR se vor reuni pentru a discuta despre programul comun de guvernare, pe baza datelor din buget.

Iarna începe să-și intre în drepturi. Zonele în care este anunțat viscol. Vântul va bate cu până la 120 de km/h
Iarna începe să-și intre în drepturi. Zonele în care este anunțat viscol. Vântul va bate cu până la 120 de km/h

Iarna pare că își intră în drepturi, cel puțin la altitudini mari. Meteorologii anunță că, de la ora 10:00, până marți seara, la ora 21:00, în zona de munte va bate vântul cu până la 90 de km pe oră.

Acum 35 de ani, la Timișoara, s-a strigat pentru prima dată „Libertate”. Cum a început Revoluția din decembrie 1989
Acum 35 de ani, la Timișoara, s-a strigat pentru prima dată „Libertate”. Cum a început Revoluția din decembrie 1989

Ziua de 16 decembrie 1989 a rămas în istorie ca reprezentând începutul sfârşitului pentru regimul condus de Nicolae Ceauşescu.