Biciclete pentru toate gusturile si buzunarele. Pacat ca nu avem piste
Chiar daca ar vrea sa respecte natura ori sa faca economie, romanii tot n-au prea multe sanse sa renunte la masina in favoarea bicicletei. Culmea este ca oamenii vor, din moment ce cumpara cam 100.000 de vehicule pe doua roti in fiecare an.
Unele sunt pliabile, altele mari, ca niste motociclete. Pacat insa ca nu au pe unde sa circule.
Este adevarat ca o bicicleta pliabila are doar 8 kilograme, dar costa peste 3.000 de lei. Cu 1.000 mai putin, va luati una de 12 kilograme.
Alegeri 2024
15:30
Alegeri prezidențiale 2024. Ce spuneau sondajele de opinie despre candidați în urmă cu 6 luni și ce arată acum
14:08
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
12:53
Candidații la alegerile prezidențiale 2024. În ce ordine apar pe buletinele de vot de duminică, 24 noiembrie
12:16
Cine intră în turul 2 al alegerilor prezidențiale. Cotele pe care le au candidații la casele de pariuri
Inventie epocala. Bicicleta fara lant uimeste prin siguranta si fiabilitate
Trecem si la categoria grea. O bicicleta care imita o motocicleta, cu pedale, si de doi metri lungime. Pret final, 1.300 de lei.
Tot la capitolul ciudatenii, gasim vehiculul fara lant care a fost inlocuit de un sistem de parghii integrate in furca rotii din spate.
Mersul pe bicicleta in Capitala: un act de curaj
Oricat de trasnite, de scumpe sau de prietenoase cu mediul ar fi aceste jucarii este greu sa te bucuri de ele in orasele Romaniei pline de masini.
In Bucuresti, putinele piste sunt folosite pe post de parcari. Culmea e ca Ministerul Mediului are 24 de milioane de lei pentru infrastructura, dar nu cere nimeni fonduri. Asa ca putem sa ne dam cu bicicleta... prin casa. Exista programe care simuleaza inclusiv trasee reale.