Agricultura ca-n Evul Mediu in Bistrita Nasaud. Taxele uriase sunt de vina
Zeci de fermieri au renuntat la masinile ARO cu care-si transportau recolta pe drumurile greu accesibile si se gandesc sa foloseasca din nou carutele.
Iata si motivul: pentru o masina de acest tip, cu un motor de peste 3.000 de centimetri cubi, impozitul este de 4.600 de lei. Culmea, taxa a fost marita de guvern, pentru a strange mai multi bani de la soferii care defileaza pe strazi in masinile luxoase de mare putere.
Numai ca un asemenea ARO nu valoreaza nici macar 2.000 de lei, se plang proprietarii.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Domnul Ioan are un ARO vechi de 15 ani, cu motor de 3200 de centimetri cubi, pe care il folosea la muncile campului. In 2009, a platit pentru masina sa un impozit de 400 de lei, care a crescut la 2300 la inceputul acestui an. Acum insa, trebuie sa scoata din buzunar 4600 de lei, desi, spune el, vehiculul nu valoreaza nici macar jumatate.
Cu inima stransa si ceilalti proprietari privesc acum catre masinile pe care nu mai au curajul sa le porneasca.