Afacerea cu care mai multi tineri au dat lovitura. Cum si-au transformat cafenelele in cele mai cautate locuri din oras
Intr-o societate dominata de internet, calculatoare si tablete, tinerii simt in sfarsit nevoia si de altceva, asa ca multi sunt tentati de jocurile de societate. Asa se explica de ce in marile orase au aparut cafenele dedicate.
Dupa o zi lunga de munca, multi aleg sa se relaxeze astfel. In plus au ocazia sa socialieze fata-n fata cu prietenii lor. La o cafenea din Brasov, doi tineri din Bucuresti stau la aceeasi masa cu alti doi oameni care pana acum le erau straini.
Radu Eduard Razvan: "Am cunoscut persoane noi si mi se pare foarte interesant, e un mod extrem de placut de a socializa. Mai mult o viata virtuala si uitam sa comunicam face to face."
Valentin Constantin Ogner: "Ce se intampla in jocul asta? Lumea devine infectata de diferiti virusi si rolul nostru ca jucatori e sa vindecam lumea."
Nu este vorba doar de jocuri in sine, ci de e un mod natural de a socializa intr-o era in care tehnologia ne tine la distanta unii de ceilalti.
Radu Pestera: "Eu, ca profesie, sunt programator si dupa 8 ore de stat pe scaun la calculator e placut sa vii, te intalnesti cu prieteni si joci un joc interactiv, frumos, cu atat mai bine ca e colorat."
Niculina Dragomir, reprezentant cafenea: "Avem peste 30-40 de jocuri. Avem si o persoana responsabila cu jocurile, care le explica persoanelor care nu stiu jocurile de aici sa se descurce, sa invete."
Afacerea se bucura de succes in tot mai multe orase. Raul, de pilda, organizeaza jocuri de societate, in special pentru tineri.
Raul Racolta, reprezentant cafenea: "De multa vreme existau mai multe grupuri de jucatori care ne intalneam in diverse locuri fie acasa unii la altii fie in barulete asa ca ne-am gandit sa ne deschidem propriul nostru loc de joaca."
Pasionatii investesc cateva sute de lei si isi cumpara practic cateva ore de relaxare dupa o zi de lucru. Cele mai multe cafenele cu jocuri de societate sunt in Capitala, unde frecvent se organizeaza si campionate.