Aeroportul Baneasa se extinde cu inca doua terminale
Acestea ar trebui sa fie gata in 2009, si au rolul sa preia din aglomeratia existenta in aerogara, care are doar o cladire, si pentru sosiri, si pentru plecari.
Problema este alta, spun oamenii care stau in zona. Exista riscul ca pe Baneasa sa aterizeze si mai mult avioane, extrem de zgomotoase.
Numarul pasagerilor de pe aeroportul Baneasa a crescut de 5 ori din 2002 si pana in prezent. In aceste conditii micuta aerogara nu mai are cum sa primeasca valuri de oameni, cam doua milioane pina in 2010.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Astfel, conducerea aeroportului a luat decizia a impreuna cu doi operatori privati sa faca un terminal VIP si unul pentru operatorii low-cost.
Dar sa nu uitam ca cele doua terminale vor duce automat la o crestere a traficului aerian si de aici a zgomotului pe care il fac avioanele de mari dimensiuni. Multi dintre cei care stau in zona de nord a Bucurestiului sunt deja la limita rabdarii.
Oamenii sint scandalizati pentru ca pe vremea cind s-au mutat ei in Baneasa daca trecea un avion pe ora. Acum lucrurile nu mai stau asa. Exista insa si o a doua categorie cea a oamenilor cu bani extrem de interesati sa ajunga repede de acasa la aeroport.
Celor doua terminalele vor costa 18 milioane de euro si urmeaza sa fie concesionate pentru 25 de ani.