Regii asfaltului migreaza spre Nadlac-Sibiu. A3: Culisele rezilierii
Ministerul Transporturilor a trimis o notificare de reziliere a contractului semnat cu firmele lui Besciu, Casuneanu si Umbrarescu deoarece ei ar fi cerut cu 50% mai multi bani.
Romania Libera: Al doilea contract de autostrada reziliat in ultima saptamana. Dupa ce martea trecuta Ministerul Transporturilor a anuntat ruperea contractului semnat cu firma franceza COLAS pentru construirea a 20 de km de autostrada intre Cernavoda si Medgidia, ieri ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a anuntat rezilierea contractului semnat in 2007 cu firmele Euroconstruct 98 (detinuta de Dan Besciu si Sorin Vulpescu), Pa&Co (Costel Casuneanu) si Spedition UMB (Dorinel Umbrarescu) pentru cei 42 de km de autostrada dintre Moara Vlasiei si Ploiesti. Acestia sunt parte a viitoarei autostrazi A3 Bucuresti-Brasov-Cluj-Nadlac si ar fi trebuit definitivati in acest an.
„Este o notificare prealabila pentru rezilierea contractului pentru Moara Vlasiei- Ploiesti. Constructorul a parasit santierul si solicita majorarea pretului cu 47%", a declarat luni ministrul Transporturilor, Anca Boagiu. Potrivit unor oficiali din cadrul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), problemele ar privi in special un sector de 2 km intre km 46 si km 48 aflat in lucru la firma Euroconstruct Trading 98, detinuta de Dan Besciu. Constructorul este unul dintre castigatorii licitatiilor pentru construirea a noi tronsoane de autostrada intre Nadlac si Sibiu. Besciu nu a putut fi ieri contactat telefonic. Compania spune ca lucrarile pe acest mic sector au incetat acum 16 luni si ca firma in cauza s-a demobilizat.
StirileProTV: Pastele cailor, noul termen la care vom avea si noi o autostrada Ministerul Transporturilor a trimis o prima notificare de reziliere a contractului pentru tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti, deoarece constructorul, consortiului romanesc UMB Spedition, Pa&Co International, Euroconstruct Trading '98 si Tehnostrade a parasit santierul, cerand majorarea pretului cu 47%. "Este o notificare prealabila pentru rezilierea contractului pentru Moara Vlasiei - Ploiesti. Constructorul a parasit santierul si solicita majorarea pretului cu 47%", a declarat luni ministrul transporturilor, Anca Boagiu. Ea a adaugat ca, potrivit unei analize a Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), in luna august vor fi selectati noi constructori.
Evenimentul Zilei: Constructorii de autostrazi continua sa piarda contracte Dupa ce, saptamana trecuta, Ministerul Transporturilor si Infrastructurii a anuntat rezilierea contractului cu firma franceza Colas, care urma sa construiasca tronsonul de autostrada Cernavoda- Medgidia, ieri a venit randul consortiului format din companiile Spedition UMB - Euroconstruct Trading - PA & CO International sa piarda contractul cu statul, notificarea in acest sens fiind deja trimisa. Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) ii reproseaza consortiului controlat de Dorinel Umbrarescu, Dan Besciu si Costel Casuneanu, care castigase licitatia de atribuire a lucrarilor pentru tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti, ca a crescut pretul de executie cu 47% fata de intelegerea initiala. Asta in contextul in care santierul stagneaza si este, practic, parasit.
Gandul: Regii asfaltului Casuneanu, Besciu si Umbrarescu, pedepsiti pentru ca au „abandonat lucrarile de constructie la autostrada” Bucuresti-Ploiesti Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) anunta ca a transmis, luni, "o notificare de reziliere a contractului de proiectare si executie a Autostrazii Bucuresti-Brasov, tronsonul Bucuresti-Ploiesti" catre antreprenorii acestei lucrari. Pe acest tronson licitatia a fost castigata de asocierea dintre firmele SC SPEDITION UMB SRL (), SC PA&CO INTERNATIONAL SRL, SC EUROCONSTRUCT TRADING 98 SRL, SC TEHNOSTRADE SRL. SC Spedition UMB este o firma controlata de omul de afaceri Dorinel Umbrarescu, in timp ce compania SC Euroconstruct Trading 98 apartine lui Dan Besciu, iar Pa&Co International este detinuta de Costel Casuneanu. "Antreprenorul nu a mai executat lucrari pe sectorul de drum in cauza de mai bine de 16 luni, demobilizand resursele necesare. Incalcarea prevederilor contractuale prin abandonarea lucrarilor conduce la rezilierea contractului de catre beneficiar in conformitate cu prevederile contractuale", se arata intr-un comunicat al CNADNR.