PRO VERDE, noua emisiune digitală PRO TV, este în curs de acreditare ALBERT
PRO VERDE, o nouă emisiune digitală care tratează subiecte ESG (mediu, social și de guvernanță), este în plin proces de certificare ALBERT, inițiativa BAFTA care promovează sustenabilitatea mediului în audiovizual și film.
Asociația susține dezvoltarea conținutului compatibil cu un climat sustenabil, iar inițiativa ALBERT sprijină membrii asociației în procesul de eliminare a impactului nociv asupra mediului.
PRO VERDE reprezintă un spațiu dedicat inovației, sustenabilității și durabilității. Emisiunea, prezentată alternativ de Teodora Ghenciu și Ciprian Stănescu, are ca scop educarea publicului în direcția ESG prin conștientizarea provocărilor întâmpinate de mediul înconjurător, precum schimbările climatice drastice și poluarea, și prin încurajarea adoptării unui comportament responsabil.
Echipa de producție a emisiunii PRO VERDE a luat măsuri care limitează acțiunile ce au efecte nocive asupra mediului, iar printre ele se numără utilizarea bateriilor reîncărcabile pentru camere și sunet, folosirea cănilor, termosurilor și sticlelor reutilizabile, eliminarea completă a pet-urilor și ambalajelor din plastic, și semnarea contractelor în format electronic. Pe lângă toate acestea, props-urile folosite în cadrul emisiunii sunt reutilizate, iar luminile au un consum eficient de energie.
Toate aceste măsuri au fost luate în cadrul mai multor producții, iar PRO TV continuă să implementeze principiile ALBERT. Echipele de producție calculează amprenta de carbon pentru fiecare emisiune în parte și urmărește îndeaproape reducerea emisiilor de CO2.
În timp ce emisiunea PRO VERDE este în curs de acreditare, producțiile Doctor de Bine, iBani, ePlan, Biz Power și Beauty Buzz continuă să implementeze acțiunile necesare pentru a-și păstra certificarea ALBERT obținută în 2022, respectiv 2023.