Uber va începe să îi interzică pe pasagerii care primesc note mici din partea șoferilor
Compania de ride-sharing Uber va începe să îi interzică pe clienții care primesc în mod repetat note mici din partea șoferilor.
Anunțul a fost făcut pe blogul Uber, însă nu este precizat și care este limita la care persoanele vor fi sancționate.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Cei cu ”ratingul semnificativ mai mic decât cel mediu” vor fi la început avertizați și vor avea ocazia să își schimbe comportamentul. Dacă nu se conformează, vor fi interziși pe aplicație, a transmis compania.
Clienții sunt avertizați, printre altele, să nu aibă un comportament ”nepoliticos”, să nu lase gunoi în mașină, să nu îi ceară șoferului să depășească limita de viteză sau să nu întârzie.
Până acum, doar șoferii Uber erau obligați să aiba un rating minim pentru a continua să folosească aplicația: cel puțin 4,6 stele în ultimele 100 de curse.
Anunțul a fost primit cu reticență, deoarece multe persoane s-au plâns că au rating foarte mic, deși nu știu din ce motiv.
De exemplu, Nick De Tullion, un IT-ist din New York, a observat că are doar 4 stele în aplicație, deși susține că lasă mereu bacșiș și este extrem de politicos. El bănuiește că ar putea fi din cauză că nu a fost prea vorbăreț.
”Mi-am făcut de atunci un obicei, continui o conversație atunci când șoferul o inițiază. Nota mea a crescut considerabil, însă totuși, nu aș vrea ca faptul că prefer o cursă în liniște să îmi afecteze nota”, a declarat acesta.
”Respectul trebuie să fie de ambele părți, la fel și responsabilitatea”, este mesajul final din postarea Uber.