"Smart-food", noua politica McDonald's pentru a atrage tinerii in restaurantele sale
Aflata in afara primelor 10 preferinte ale tinerilor nascuti din 2000 incoace, McDonald's incearca din rasputeri sa-i atraga pe cei care s-au nascut cu un smartphone sau o tableta in mana.
Pentru McDonald's, tehnologia a devenit o necesitate. Introducerea wi-fi-ului in restaurante a fost un prim pas, iar acum plata cu ajutorul smartphone-ului, printr-o aplicatie, reprezinta continuarea incercarilor de reorientare catre tinerii care nu se mai despart de telefoanele inteligente.
Tocmai din acest motiv, fast-food-ul a fost transformat in smart-food, in care clientii McDonald's isi pot comanda si plati mancarea printr-o aplicatie de smartphone, pentru ca in momentul in care intra in restaurant sa-si ridice mancarea fara a mai sta la coada, scrie Daily Mail.
Alegeri 2024
10:11
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
10:04
De ce relațiile României cu Ucraina și Rep. Moldova s-ar putea înrăutăți după alegeri. Semnalul de alarmă tras de Politico
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
Momentan, aceasta noua metoda de plata este testata in Texas si in Utah, urmand ca in viitorul apropiat, daca da succes, sa fie aplicata la nivel mondial. Proiectul vine ca un raspuns la adresa rivalilor din lanturile de restaurante fast-food, precum Burger King, care ofera chiar si livrare grauita pentru cei care comanda de pe internet.
"McDonald's evolueaza in acelasi spatiu in care o fac si consumatorii, mai ales generatia tanara, din noul mileniu, care nu simte nevoia sa foloseasca plata in cash", a declarat Darren Tristan, vice presedinte executiv la o filma de consultanta, Technomic.
Alaturi de noi tehnologii, lantul de fast food lanseaza si noi "gusturi" pentru clientii sai. Business Insider scrie ca, "Mighty Wings", aripioarele retrase dupa 13 ani de vanzare in anul 2003, au fost reintroduse acum in meniu.
Sursa: Business Insider, Daily Mail
Etichete: McDonalds, fast-food,
Dată publicare:
13-09-2013 09:29