Republicanii au cheltuit peste 150.000 de dolari pentru imaginea lui Palin
22-10-2008
|
16:20
Potrivit Reuters, Partidul Republican din Statele Unite a cheltuit peste 150.000 de dolari pentru imbracamintea si machiajul Sarahei Palin, candidata partidului la postul de vicepresedinte al SUA.
La auzul acestor sume, o serie de ONG s-au aratat intrigate de modul in care sunt cheltuiti banii de campanie, asta cu atat mai mult cu cat Palin era o clienta obisnuita a magazinelor de lux din New York.
Pentru a opri valul de critici, republicanii au anuntat ca dupa incheierea campaniei electorale, hainele cumparate de Sarah Palin vor fi scoase la licitatie, iar fondurile obtinute vor fi donate.
Urmărește Știrile PRO TV pe canalul de social media preferat:
Sursa: Pro TV
Etichete:
candidatura,
cheltuieli,
republicani,
Sarah Palin,
Dată publicare:
22-10-2008 00:00
Articol recomandat de sport.ro
Citește și...
Sarah Palin, parodiata de televiziunile americane
Candidata republicana la postul de vicepresedinte, Sarah Palin, este un izvor nesecat de umor acid. Dezbaterea care a pus-o fata in fata cu rivalul ei democrat a fost comentata si parodiata indelung la televiziunile americane.
Recomandări
România, polul sărăciei din UE. Deși avem cea mai mare creștere a venitului mediu, mulți abia supraviețuiesc lună de lună
Deși România are cea mai mare creștere a venitului mediu în rândul statelor europene, țara noastră tot rămâne în urmă la multe capitole legate de standardul de viață.
Nicuşor Dan: Voi emite, ca şi până acum, doar autorizaţii de construire cu toate avizele ataşate
Primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, a anunţat luni seara că vor fi continuate toate demersurile pentru ca documentele care atestă dreptul de proprietate al PMB în zona Pieţei Unirii să fie fără echivoc.
Promisiunile politicienilor și drama minorilor dependenți de droguri. România are un singur centru în care sunt tratați
Într-o Românie în care se vorbeste mult prea puțin despre dependențe și nu se face mare lucru, crește consumul de droguri și scade dramatic vârsta consumatorilor.