Reclamele de la SuperBowl 2016. Fetele imbracate sumar, inlocuite de animale simpatice. Cat costa 30 de sec. de publicitate

04-02-2016 08:10

Cele mai in voga vedete, animale simpatice si umor cuminte. Este reteta pe care mizeaza companiile ce isi vor face reclama la Super Bowl, cel mai asteptat eveniment sportiv din Statele Unite.

Asa cum ne-am obisnuit si anul acesta tarifele practicate sunt ametitoare. Pentru un clip de o jumatate de minut care ruleaza in pauzele competitiei companiile platesc 4,8 milioane de dolari. Finala campionatului de fotbal american aflat la a 50-a editie va avea loc duminica in California.

"O masina care nu se lasa distrasa. Sistem automat de franare si detectare a pietonului." asa suna textul reclamei.

Actorul Ryan Reynolds apeleaza la sarm in reclama pentru Hyundai. Pe vedete au mizat si cei de la BMW pentru a prezenta publicului un nou model Mini.

"Aceasta este o masina pentru fete." spune plina de atitudine Serena Williams.

O turma de oi apare in reclama pentru noua camioneta Honda. Evident, nu lipseste muzica.

Iar o multime de catei din rasa teckel, costumati corespunzator, promoveaza o marca de sosuri si condimente.

"Este o reclama adorabila. Compania a mers la sigur." spune Lisa Granatstein, editor la Adweek.

Anul acesta din multitudinea de reclame nu se remarca una singura care sa devina virala pe internet.

"De data aceasta nu prea am avut parte de clipuri cu priza uriasa la public. Companiile de publicitate par ca nu si-au dat silinta foarte mult in mare parte din cauza faptului ca atentia publiului este distrasa de campania pentru prezidentiale." adauga Lisa Granatstein.

In plus, de la un an la altul din peisaj par sa dispara reclamele cu fete golase si cu un umor desantat.

"Trebuie sa ungi bine coatele. Vrei sa ma ungi tu pe mijlocul spatelui? Nu exista asa ceva." suna dialogul dintr-o alta reclama cu Amy Schumer si Seth Rogen.

Pe de alta parte, tot mai multe companii au ales reclame cu mesaj civic - de la "faceti economie la apa", pana la "nu va urcati bauti la volan".

Un exemplu este si reclama la bere ce o are protagonista pe Hellen Mirren.

"Daca te urci baut la volan, esti, simplu spus, un om limitat, inutil, ce iroseste oxigenul din lume, o forma umana de poluare, un las egoist ce ar merita sa castige un premiu Darwin. In cazul in care creierul tau ar fi donat pentru studii, oamenii de stiinta l-ar refuza. Asa ca, opreste-te!" afirma ferm Hellen Mirren.

Companiile au cheltuit anul acesta aproximativ 377 de milioane de dolari pentru a-si prezenta reclamele la Super Bowl, eveniment ce atrage un public urias. Specialistii estimeaza ca finala de duminica noapte va fi urmarita de peste 140 milioane de americani.
 


VIDEO PROTVPLUS.RO