Gest impresionant al unui maestru bucătar din SUA. Angajează militari veterani
Un maestru bucătar care deține două restaurante în Statele Unite, le-a botezat cu numele primilor doi copii
Tocmai i s-a născut al treilea copil și e gata să mai deschidă un restaurant. Cu acesta, însă, vrea să dea lovitura.
50% din alimentele produse în Statele Unite ajung la groapa de gunoi.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Chef Dave Heide are ambiția ca produsele alimentare, legumele şi fructele care se aruncă, în fiecare zi, la supermarketuri, să se transforme în mese delicioase, la noul lui restaurant
Chef Dave Heide: "Noi nu vrem să servim mâncare proastă, vrem să contribuim la reducerea risipei. Gândiți-vă la un măr. Tai doar o feliuță pe care o mănânci, dar asta nu înseamnă că restul nu e un măr grozav."
Patronul nu se gândeşte doar la risipa de hrană și la mediul înconjurător. E preocupat și de alte probleme sociale. Astfel, angajează militari veterani care cu greu își găsesc un loc de muncă.
Chef Dave Heide: "Gândiți-vă, sunt atâția veterani care simt că nu-și mai găsesc locul în societate și, în același timp, există un mare deficit de personal în industria restaurantelor. De ce să nu facem o legătură între una și cealată?"
Deja a apelat la foști soldaţi în celelate restaurante pe care le deține și spune că experiența l-a încurajat să continue.
Probabil că şi clienții îi vor trece cu plăcere pragul pentru că a pregătit o ofertă permanentă. Indiferent de meniu - pe care oricum vrea să-l schimbe cât mai des - fiecare client este îndemnat să plătească cât crede de cuviință.
Oricum, statisticile îi arăta că nu riscă prea mult să iasă în pierdere.
80% dintre clienții care iau masa la un restaurant de tipul "plătești cât poți" ajung să plătească la final prețul original, dacă nu mai mult.
Generosul patron spune că are deja un profit bun de la primele două restaurante şi vrea să se gândească mai mult la cei vitregiţi de soartă. Pentru aceștia va cumpăra o cantină-rulotă, un fel de bucătărie de campanie, care să le aducă mâncare caldă celor care nu-şi permit o masă la restaurant.
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!