Dupa un secol de rivalitate, doi giganti au cazut la "pace". Coca-Cola si Pepsi fac reclame impreuna, pentru Ziua Veteranilor
Pentru prima data in istorie, cele doua companii Coca-Cola si Pepsi isi unesc fortele si fac reclama impreuna, dupa un secol de rivalitate.
Una dintre cele mai celebre rivalitati din industria comerciala este cea dintre Pepsi si Coca-Cola. Dar, pentru prima data, cele doua companii fac "pace" pentru a sustine Ziua Veteranilor, pe 11 noiembrie.
CEO-ul Coca-Cola, Muhtar Kent si CEO-ul PEPSI, Indra Nooyi, apar impreuna intr-un clip in care anunta ca cele doua companii sprijina organizatia non-guvernamentala American Corporate Partners (ACP), care ii ajuta pe veteranii intorsi din razboi prin consiliere profesionala.
"Cola si Pepsi in aceeasi reclama? Un lucru care ne uneste este sprijinul nostru comun pentru veterani" spune in spotul publicitar Muhtar Kent, CEO-ul companiei Coca-Cola.
Fondatorul organizatiei ACP a declarat ca a fost o reala provocare sa ii convinga pe cei doi sa colaboreze, scriu cei de la Fortune. Cand Indra Nooyi a primit propunera, aceasta a spus "accept, daca si CEO-ul de la Cola accepta". Reactia lui a fost identica atunci cand a aflat.
Sid Goodfriend, fondatorul ACP: "Ei sunt rivali pe piata bauturilor carbogazoase pentru clienti, dar indepdent, fiecare companie isi indreapta atentia catre veterani".
Compania American Corporate Partners (ACP) este sustinuta de peste 500 dintre companii si impreuna, incearca sa gasesca programe de consiliere profesionala pentru veterani, inclusiv printr-un program online.
Cei doi CEO au filmat separat, desi apar impreuna in spotul publicitar. Este pentru prima data cand cei doi directori apar impreuna, public.
Nu este prima data cand doi giganti rivali incearca sa isi uneasca fortele. In acest an, Burger King a facut o oferta concurentului lor principal, McDonald's, pentru a lansa un sandvici comun, "McWhopper". Insa, colaborarea nu a avut loc, iar McDonald's a transmis un mesaj public, in care a multumit pentru propunere, dar i-a refuzat politicos, spunand ca "impreuna am putea face, poate, ceva mai maret". Cei de la Forbes au comentat atunci ca "McDonald's a ales mandria si nu pacea" cand a primit oferta de la Burger King.