Brand-uri chinezesti cu care trebuie sa ne obisnuim. China se extinde, Transformers 3 ofera dovada
China trece la un nou nivel. Filmul Transformers 3 le va provoca un sentiment de familiaritate chinezilor de rand si ii va face pe toti ceilalti sa se simta mai aproape de Beijing.
Mai multe brand-uri din China si-au cumparat spatiu de publicitate in noul film Transformers 3: Dark of the Moon ce va fi lansat joi.
Sam, protagonistul jucat de Shia LaBeouf, apare purtand un tricou de la Meters/bonwe, o firma de haine preferata de tinerii din China si doar unul din cele 4 brand-uri ce vor fi prezente in film.
Campania de publicitate este cea mai mare din istorie pentru un singur film de la Hollywood, aratand cat de determinate sunt companiile chinezesti sa se impuna la nivel global.
"Motivele principale din spatele campaniei sunt atat extinderea afacerii si pe piata straina, dar si in un impact mai mare pe piata interna printr-un film de la Hollywood" explica Didi Zhang de la firma de publicitate Ogilvy & Mather Beijing. Acestia au lucrat cu Lenovo pentru Transformers 3.
Unul dintre roboti chiar se transforma pornind dintr-un calculator Lenovo, in timp ce un altul dintr-un televizor ce este de asemenea "Made in China".
Urmatorul pas pentru chinezi sunt jocurile video. Plants & Zombies va fi o tinta pentru Meters/bonwe care mizeaza pe o campanie pe scara larga.