Soluții pentru haosul din aeroporturi. Heathrow limitează numărul de pasageri pentru a evita aglomerația
Cel mai mare aeroport din Europa, Heathrow din Londra, se luptă să facă față numărului mare de călători. Vara aceasta, în majoritatea aeroporturilor s-a format un haos din cauza lipsei de personal.
Haosul de acum din aeroporturi este cauzat de faptul că, în urma pandemiei de coronavirus, mulți dintre angajați și-au pierdut locurile de muncă și nu au mai fost ulterior reangajați. Acum, majoritatea aeroporturilor și companiilor aeriene se confruntă cu o lipsă acută de personal.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Se caută măsuri, iar aeroportul Heathrow din Londra a cerut marți companiilor aeriene să nu mai vândă bilete pentru plecările de vară. De asemenea, pentru a evita aglomerația și cozile, principalul aeroport din Londra a anunțat că va limita numărul de pasageri care pleacă la 100.000 pe zi.
În iulie și august 2019, înainte de pandemia de coronavirus, aeroportul Heathrow a avut între 110.000 și 125.000 de plecări zilnice de pasageri în iulie și august 2019.
„Unele companii aeriene au luat măsuri semnificative, dar altele nu au făcut-o, iar noi credem că este nevoie de măsuri suplimentare acum pentru a ne asigura că pasagerii au o călătorie sigură și fiabilă. Prin urmare, am luat decizia dificilă de a introduce un plafon de capacitate începând cu data de 12 iulie, până pe 11 septembrie. Recunoaștem că acest lucru va însemna că unele călătorii de vară vor fi fie mutate într-o altă zi, pe un alt aeroport sau vor fi anulate și ne cerem scuze celor ale căror planuri de călătorie sunt afectate. (...)Le cerem partenerilor noștri aerieni să nu mai vândă bilete de vară pentru a limita impactul asupra pasagerilor”, a declarat marți directorul general John Holland-Kaye într-o scrisoare deschisă, conform Reuters.
British Airways, cel mai mare client al Heathrow, a redus deja mii de zboruri din orarul său din această vară din cauza lipsei de personal.
Fostul director British Airways critică măsura şi spune că aeroportul Heathrow a subestimat viteza de redresare și s-a concentrat pe profit, iar acum companiile aeriene au de suferit.
Cel mai mare aeroport din Londra a anunţat că plafonul a fost în linie cu limitele implementate la alte aeropurturi europene.
Sursa: Reuters
Etichete: British Airways, Heathrow, aeroport, bilet de avion,
Dată publicare:
12-07-2022 22:16