Șapte milioane de dolari costă anul acesta să difuzezi un clip publicitar de doar 30 de secunde în pauza de la Super Bowl
Șapte milioane de dolari, atât costă anul acesta să difuzezi un clip publicitar de doar 30 de secunde în pauza de la Super Bowl.
Dat fiind prețul colosal, companiile americane depun eforturi uriașe pentru a găsi reclama câștigătoare, care să fie pe placul publicului și să le crească vânzările.
Companiile americane au pariat și anul acesta pe starurile de la Hollywood și din lumea muzicii când și-au gândit reclamele care vor fi difuzate în pauza de la Super Bowl.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Angeline Scheinbaum, specialist în publicitate: „Anul acesta vom vedea mai multe vedete, dar companiile vor depune eforturi suplimentare pentru a se asigura că starul ales se potrivește cu mesajul reclamei.”
În jur de 110 milioane de americani vor privi mult așteptata finală a Campionatului de Fotbal American, așa că, pentru producători și pentru companiile de publicitate miza e uriașă... și prețul pe măsură. Costă 7 milioane de dolari să difuzezi 30 de secunde de reclamă.
Derek Rucker, profesor de marketing la Kellogg School of Management de la Universitatea Northwestern: „E o competiție acerbă când vine vorba de reclame, fiindcă fiecare companie dă ce are mai bun. E o investiție costisitoare.”
Jeanine Poggi, jurnalist: „Cred că anul acesta vom vedea același gen de reclame ca în ultimii doi ani, reclame cu celebrități, reclame pline de umor, într-un stil dezinvolt. Mesajul e: distrați-vă și bucurați-vă de meci. Anul acesta nu vezi vedea reclame serioase sau cu mesaj controversat.”
În schimb, companiile au readus în prim plan personaje care și-au dovedit succesul la edițiile trecute.
Jeanine Poggi, editor Ad Age: „Caii Clydesdale și câinele fac din nou echipă pentru Budweiser. Se întoarce și bebelușul de la E-Trade, companiile continuă să folosească animale și copii, elemente preferate de consumatori.”
Pe de altă parte, ediția 58 a Super Bowl se remarcă și prin faptul că unul din jucători e partenerul cântăreței Taylor Swift.
Angeline Scheinbaum, specialist în publicitate: „Super Bowl 58 pare să fie ediția vedetelor. O avem pe Taylor Swift și tot ce presupune prezența ei pe stadion. Vedem un nou tip de public, așa numiții Swifties (admiratorii lui Taylor Swift). Nu doar generațiile tinere, ci și femeile încep să aibă interes pentru acest sport.”
Finala Campionatului de Fotbal american va avea loc duminică, în Las Vegas.