Vanzarile on-line aduse in strada. Vitrina care iti arata ce e in magazin, fara sa-i treci pragul
Impatimiti ai cumparaturilor, vi se pregateste ceva. Un institut din Germania vrea sa aduca vanzarile on-line in strada.
In viziunea specialistilor, vitrina viitorului ar trebui sa le ofere clientilor posibilitatea de a accesa informatii despre orice produs si chiar de a-l cumpara, fara a mai trece pragul magazinului.
Cumparaturile ca o joaca sau, mai bine zis, ca un joc video. Asta ne pregatesc comerciantii, dornici sa ne vindece de boala cumpatarii.
Ultima inventie in domeniu se bazeaza pe camere video, care inregistreaza simultan unde sunt degetele, mainile si fetele potentialilor cumparatori.
Paul Chojecki, cercetator Institutul Fraunhofer: "I-am oferit computerului o pereche de ochi, pentru a ne vedea mainile si trupurile. Asta imi permite sa accesez un cursor pe ecran, foloindu-l ca pe un buton, sau ca sa intorc paginile unui catalog."
In acest fel, nu mai este nevoie nici de ecranul tactil, considerat de multi neigienic. Programul iti permite sa afli tot ce doresti despre un produs - culoare, marime, provenienta - si, foarte important, te scuteste de eventualele crize de nervi ale vanzatorilor.
Paul Chojecki, cercetator Institutul Fraunhofer: "In felul acesta ai un magazin functional 24 de ore, sapte zile pe saptamana. Poti combina lumea digitala cu cea reala, asa ca toate produsele postate pe internet pot fi prezentate cumparatorilor si cand magazinul este inchis."
Potrivit cercetatorilor germani, nu suntem departe de ziua in care vom putea achita un produs, instantaneu, chiar in fata vitrinei. Nici macar nu vom mai avea nevoie de card. Totul se va putea face cu un telefon inteligent, prin simpla lui apropiere de sistemul de plata afisat de vitrina virtuala.
Sursa: Pro TV
Etichete: germania, camere video, cumparaturi, on-line,
Dată publicare:
31-01-2012 09:06