O aliniere rară a planetelor va avea loc în decembrie 2020. Fenomenul nu a mai avut loc de zeci de ani

În decembrie 2020 va avea loc un fenomen astronomic inedit, o aliniere de planete.

Jupiter și Saturn se vor afla foarte aproape una de alta, transmite Science Alert.

Planetele se vor afla în aceeași constelație și se vor mișca printre stele, apropiindu-se una de cealaltă. Acestea se află în aceeași zonă încă din luna iulie.

Un astfel de eveniment a avut loc ultima dată în 1961, iar următoarele se vor întâmpla în 2080 și în 2400.

Potrivit astronomilor, datorită fenomenului, cele două planete vor părea un astru dublu, neputându-se distinge cu exactitate una de cealaltă, iar cel mai bun moment pentru a-l observa va fi în seara de 21 decembrie.

50 de planete ratate de oameni, descoperite de un algoritm dotat cu Inteligență Artificială
Un program de calculator a găsit 50 de planete pe care oamenii nu au reușit să le descopere

Acest fenomen se va putea observa cel mai bine în zona Ecuatorului, însă va fi vizibil pe tot globul, dacă condițiile meteorologice o vor permite.

Ce forme de viaţă ar putea exista pe Venus.
Ce forme de viaţă ar putea exista pe Venus. "Ceva foarte mic, care trăieşte în picături"

Viaţa pe alte planete este un subiect de film, care s-ar putea să devină realitate. O echipă de astronomi americani şi britanici au găsit posibile semne de viață în atmosfera celei mai apropiate planete vecine, Venus.

Un algoritm dotat cu Inteligență Artificială a descoperit 50 de potențiale noi planete care au fost trecute cu vederea de oameni.

FOTO. Prima imagine a două planete care orbitează o stea asemănătoare Soarelui

Astronomii au surprins prima imagine a două tinere planete orbitând o stea asemănătoare Soarelui din sistemul nostru solar, informează DPA.

Fenomen uluitor. Au fost descoperite 2 planete care „dansează”. Cum este posibil acest lucru

Două planete uriașe au fost observate de către astronomi executând un „dans gravitațional” departe de Pământ.

Descoperire uimitoare a astronomilor: ”Sunt planete super-Pământești”

Cercetătorii au descoperit ”până la trei planete” - potențial stâncoase, precum Pământul - în jurul unei stele care se află relativ aproape de sistemul nostru solar.

LIVE UPDATE Cutremure devastatoare în Turcia și Siria. Sunt 4.890 de morți și peste 20.000 de răniți. GALERIE FOTO și VIDEO

Bilanțul cutremurelor care au afectat grav Turcia și Siria crește dramatic de la o oră la alta.

Fumatul - interzis minorilor în locurile publice. Proiectul a fost adoptat tacit de Senat

Senatul a adoptat tacit, luni, o propunere legislativă de modificare a Legii 349/2002 pentru prevenirea şi combaterea efectelor consumului produselor din tutun prin care fumatul este interzis minorilor în locurile publice.

Cutremurul din Turcia a avut peste 120 de replici până în prezent. Undele de șoc s-au întins pe 300 de kilometri

Cutremurul de magnitudine 7,8 care a lovit Turcia și nordul Siriei, luni dimineață, s-a simțit și în alte țări, precum Liban, Cipru, Grecia și Israel. La nouă ore distanță, un alt cutremur de magnitudine 7,5 a avut loc.