iLikeIT. Pariul de 45 de miliarde pe care Meta l-a pierdut cu o tehnologie de realitate virtuală și augmentată
Cele mai mari companii din lume investesc anual zeci de miliarde de dolari pentru a rămâne în topul preferințelor utilizatorilor. Totuși, de foarte multe ori, nu obțin rezultatul dorit.
În situații similare sunt Amazon, Microsoft, OpenAI sau Google.
Meta a investit deja 45 de miliarde de dolari în Meta Quest, tehnologia lor de realitate virtuală și augmentată, inclusiv ochelarii făcuți în parteneriat cu Ray-Ban.
Alegeri 2024
21:55
Alegeri prezidențiale. Primarul Dominic Fritz: ”Un cetățean a fost amendat pentru o postare despre Elena Lasconi pe Facebook”
20:15
AUR depune plângere penală împotriva ministrului de Externe: ”Fraudare masivă a alegerilor prezidenţiale” din diaspora
19:14
Alegeri prezidențiale 2024. Secțiile de vot din toată țara sunt pregătite. Pedepse aspre pentru cei care încalcă legea
19:07
Alegeri prezidențiale 2024. Ce spun românii care votează din străinătate: ”Doamne ajută!”. ”De noi depinde soarta țării”
Acești ochelați sunt folosiți de 6,5-7 milioane de utilizatori, dacă ar fi să împărțim investiția la numărul de utilizatori vedem că Meta a investit pentru fiecare 6.500 de dolari.
n realitate, căștile costă aproximativ 500 de dolari, ceea ce înseamnă că pentru fiecare utilizator ar trebui să recupereze 6.000 de dolari.
De ce se întâmplă acest lucru? Ori de câte ori o companie de genul acesta lansează o nouă categorie de produs vrea să obțină o cotă de piață cât mai mare. De asta vedem companii ca Uber, Glovo, Bolt sau Lime că investesc foarte mult, mai ales în publicitate, în prima parte a vieții lor, tocmai ca să câștige o cotă de piață și câți mai mulți utilizatori.