Ultimul zbor de pe Baneasa. Cu cat se vor mari tarifele companiilor low-cost dupa mutarea pe Otopeni

×
Codul embed a fost copiat

Apar reguli noi pe aeroporturile din Bucuresti. Companiile low-cost se muta din Baneasa pe Otopeni, care va avea aproape 7.000 de clienti in plus pe zi. Iar biletele vor fi mai scumpe din cauza taxelor mai mari practicate pe "Henri Coanda".

 

Pasagerii se tem ca se va repeta situatia din 2008, cand aerogara din Baneasa s-a inchis pentru reparatii.

Intr-o singura zi, aeroportul va fi tranzitat de 20 de mii de pasageri.

Zilnic, de pe aeroportul "Henri Coanda" din Otopeni decoleaza peste o suta de avioane. Lor li se vor adauga cele 35 de aeronave care vin din Baneasa. Ca sa nu se aglomereze, dar, in mod special ca sa nu plateasca foarte mult pentru serviciile aeroportuare, companiile low cost au decis sa zboare mai mult noaptea.

Citește și
tigan
Atmosfera plina de culoare pe aeroport. Ce au facut 180 de romi trimisi acasa de francezi

Totusi, multe zboruri low-cost vor fi mai scumpe cu 5%.

"Ne-am luat masurile pentru a asigura aceasta crestere de capacitate. Si, daca nu vor aparea intarzieri, care nu sunt generate de catre aeroport, nu vom avea si mai multi pasageri care sa stationeze" crede Valentin Iordache, purtator de cuvant Compania Aeroporturi Bucuresti.

In plus, de sambata, pasagerii pot veni la aeroport cu trenul. Dupa cateva luni de pauza, garnitura s-a pus din nou in miscare, de la gara de nord spre Otopeni.

Primul avion al companiilor low cost va ateriza pe Otopeni duminica noaptea, la ora 2 si 50. Aeroportul Baneasa va ramane deschis zborurilor VIP, celor de cautare si salvare.

 

Articol recomandat de sport.ro
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Citește și...
Romanii nu se mai inghesuie in gari. Cum prefera sa calatoreasca acum si care este explicatia
Romanii nu se mai inghesuie in gari. Cum prefera sa calatoreasca acum si care este explicatia

Avionul depaseste trenul. Si nu doar la viteza. Anul trecut, pe Otopeni s-au inregistrat mai multe curse decat in Gara de Nord.

Atmosfera plina de culoare pe aeroport. Ce au facut 180 de romi trimisi acasa de francezi
Atmosfera plina de culoare pe aeroport. Ce au facut 180 de romi trimisi acasa de francezi

180 de romi repatriati din Franta au avut parte de o mica aventura cu avionul, dupa ce pilotii au fost obligati sa aterizeze la Timisoara, pentru ca la Otopeni era ceata.

Metroul spre Otopeni ne va costa de 6 ori mai mult decat cel spre Drumul Taberei. Cand va fi gata
Metroul spre Otopeni ne va costa de 6 ori mai mult decat cel spre Drumul Taberei. Cand va fi gata

Trenul galben fara cai va ajunge in sfarsit si la aeroportul Otopeni. Noua linie de metrou va avea, cel mai probabil, 14 statii si 15 kilometri de tunel.

Recomandări
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern

Candidatul comun pentru alegerile prezidențiale de anul viitor este pus sub semnul întrebării în noul Executiv.

Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”
Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”

România exportă din nou energie, produsă acum din centralele eoliene, afirmă ministrul de resort Sebastian Burduja, care pledează pentru acest tip de energie verde. Apa din lacurile de acumulare, pentru energia hidro, trebuie păstrată, spune el.

Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului
Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului

Apărarea și securitatea României nu sunt amenințate de Aliați și parteneri, spune răspicat MApN, care dezminte astfel dezinformările apărute pe tema modificărilor legislative în ceea ce privește apărarea spațiului aerian național împreună cu NATO.