Romtelecom si Cosmote intra sub brandul Telekom Romania si isi schimba denumirile
Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications vor fi, de sambata, noile denumiri ale operatorilor Romtelecom si Cosmote Romania.
Aceasta schimbarea face parte din procesul de adoptare a brandului "Telekom" al grupului german Deutsche Telekom.
Deutsche Telekom detine 40% din OTE Grup (Grecia), actionarul majoritar al celor doi operatori telecom locali, care in 2013 au avut afaceri cumulate de 1,07 miliarde de euro.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
"Incepand de sambata, 13 septembrie, unul din doi romani care folosesc in prezent servicii Romtelecom sau Cosmote Romania vor deveni utilizatori ai Telekom Romania si cele doua companii vor intra oficial in familia internationala Telekom. Ca urmare a unui proces foarte rapid de adoptie a noului brand, Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications vor fi reprezentate comercial prin intermediul brand-ului Telekom Romania", se arata intr-un comunicat al celor doi operatori.
Telekom Romania intra pe piata cu conceptul one-stop-shop. Pe o singura factura, clientii Telekom Romania Communications vor avea acces la servicii integrate de comunicatii, respectiv acces la conexiuni broadband mobil si fix, voce mobila si fixa si, de asemenea, divertisment TV. Mai mult, toate pachetele de servicii ale Telekom Romania Communications vor include acces la noul Telekom TV interactiv, sub forma de servicii web si mobile.
"Ne dorim sa devenim prima alegere ca brand de telecomunicatii din Romania care te conecteaza la tehnologie, atat in viata personala, cat si in cea profesionala. intrucat detine capabilitati si puncte forte unice, Telekom devine o optiune integrata fix-mobila pe piata romaneasca", a declarat directorul general al Telekom Romania Communication si Telekom Romania Mobile Communications, Nikolai Beckers, intr-o conferinta de presa.
Prezenta la eveniment, Claudia Nemat, membru in board-ul Deutsche Telekom pentru Europa si Tehnologie, a declarat ca adaugarea Romaniei pe harta Magenta este un pas firesc in extinderea amprentei Deutsche Telekom in Europa. "Ca furnizor de top in Europa, vom aduce experienta si abilitatile noastre pe piata romaneasca. Suntem puternic implicati in sustinerea Telekom Romania si vom contribui semnificativ la societatea romaneasca", a mai spus Nemat.
Premierul Victor Ponta, prezent la eveniment, a afirmat ca investitiile realizate in infrastructurile celor doi operatori au atins un miliard de euro si a multumit reprezentantilor Deutsche Telekom pentru cele 7.000 de locuri de munca care apartin grupului. "Lansarea brandului «T» este cel mai simplu si mai clar semn de incredre si angajament pentru piata romaneasca si vreau sa multumesc celor care au lucrat la lansarea acestuia. Prezenta grupurilor putenice in Romania arata ca tara noastra este o piata regionala semnificativa", a spus Ponta, care a mentionat ca utilizeaza acasa serviciile de televiziune Dolce si de acces la Internet furnizate de Telekom Romania Communications.
Telekom Romania este un brand de telecomunicatii sub care vor fi furnizate servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete pentru o comunitate de aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, noul brand acopera servicii integrate de telecomunicatii, respectiv servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixa traditionala, internet de mare viteza si televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum si continut si exclusivitati. Pentru clientii business, noul brand va include un portofoliu complet de solutii IT&C la cheie, care va veni in sprijinul activitatii acestora.
Telekom Romania este un brand care apartine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienti pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe si peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013).
Grupul german furnizeaza produse si servicii fixe, comunicare mobila, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii IT&C pentru clienti din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent in aproximativ 50 de tari si are circa 229.000 angajati la nivel mondial. Grupul a consemnat venituri de 60,1 miliarde euro in anul financiar 2013, mai mult de jumatate din aceasta suma fiind obtinut in afara Germaniei.
Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom) este unul dintre cei mai mari operatori locali de telecomunicatii. Actionari sunt grupul elen OTE - 54,01% si Ministerul pentru Societatea Informationala - 44,99%. Anul trecut, compania a raportat venituri totale de 609,5 milioane de euro, in scadere cu 1,6% fata de 2012. Profitul operational inainte de dobanzi, taxe, deprecieri si amortizari (EBITDA) a fost de 147,7 milioane de euro la nivelul intregului an, in scadere cu 11,1% comparativ cu 2012.
Telekom Romania Mobile Communications (fostul Cosmote Romania) este al treilea jucator de pe piata de telefonie mobila, dupa Orange Romania si Vodafone Romania. In 2013, veniturile au scazut cu 0,9%, la 458,5 milioane de euro. Profitul operational pro forma inainte de dobanzi, taxe, deprecieri si amortizari (EBITDA) a fost 119 milioane de euro, cu aproape 1% mai redus fata de 2012.
Operatorul mobil are ca actionari pe Cosmote Group, parte a OTE Group - 70% si Romtelecom - 30%.
Sursa: Mediafax
Etichete: telekom, germania, telefon, romtelecom, Deutsche Telekom,
Dată publicare:
12-09-2014 14:47